Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001360-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Bank Gospodarstwa Krajowego: "Dostarczenie, wymiana, instalacja, uruchomienie oraz regulacja elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w siedzibie Regionu Zachodnio Pomorskiego BGK w Szczecinie przy ulicy Tkackiej 4."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500275101-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1731900000,
ul. Al. Jerozolimskie
7,
00-955
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 599 80 48, e-mail
sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl, faks
+48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostarczenie, wymiana, instalacja, uruchomienie oraz regulacja elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w siedzibie Regionu Zachodnio Pomorskiego BGK w Szczecinie przy ulicy Tkackiej 4."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZZK.160.DB.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszej Umowy jest : a. dostarczenie, instalacja, uruchomienie oraz regulacja urządzeń stanowiących elementy elektronicznych systemów zabezpieczeniowych, o których mowa w ust. 2, w siedzibie Regionu Banku Gospodarstwa Krajowego w Szczecinie przy ul. Tkackiej 4 (dalej Region BGK Szczecin); b. wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczej elektronicznych systemów zabezpieczeniowych; c. przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie przedmiotu Umowy, w miejscu i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym; d. wykonywanie bez dodatkowych opłat w ramach wynagrodzenia z Umowy napraw gwarancyjnych i konserwacji przedmiotu Umowy przez okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, jeden raz w ciągu każdego kwartału kalendarzowego z zastrzeżeniem, że przerwa pomiędzy kolejnymi przeglądami nie będzie większa niż 4 miesiące; e. wykonanie integracji wszystkich systemów wymienionych w ust. 2 z platformą do zarządzania systemami zabezpieczeniowymi Ifter Equ funkcjonującą w siedzibie Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem: - wizualizacji wszystkich elementów poszczególnych systemów na planie Regionu, - programowania, uruchomienia i testowania synoptyki poszczególnych elementów w sposób odzwierciedlający faktyczny stan tych elementów w czasie rzeczywistym, - podtrzymania metodyki znakowania elementów systemów przyjętej w czynnych modułach platformy; f. demontaż, wywiezienie i utylizacja wszystkich istniejących elementów elektronicznych systemów zabezpieczeniowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35.12.17.00 - Systemy alarmowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121922.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121922.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku ze zmianami organizacyjnymi w Banku Gospodarstwa Krajowego podjęto
uzasadnioną biznesowo decyzję o wymianie elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w
siedzibie Regionu Zachodnio Pomorskiego BGK zlokalizowanego w Szczecinie przy ulicy
Tkackiej 4. Siedziba Regionu Zachodnio Pomorskiego BGK znajduje się w budynku
stanowiącym udokumentowaną własność firmy Roberto Investments Spółka z o.o. Sp. Kom. z
siedzibą 95 - 015 Głowno, ul. Świerkowa 29, NIP 7331348574, REGON 362791030. W toku
wstępnych uzgodnień dotyczących wymiany elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w
siedzibie Regionu Zachodni Pomorskiego BGK właściciel budynku wskazał firmę ASD Sp. z
o.o. z siedzibą w Szczecinie, ulica Podgórna 46 jako jedyną uprawnioną do wykonywania na
terenie obiektu wszelkich robót z obszaru zabezpieczenia technicznego. Powyższe
zdeterminowało Zamawiającego do zastosowania trybu "wolnej ręki" jako właściwego w celu
udzielenia przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy - Prawo
zamówień publicznych ("ustawa") z uwagi na przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze
pozwalające na realizację zamówienia tylko przez podmiot wskazany w treści wniosku. Firma ASD Sp. z o.o. posiada niezbędne (określone w Ustawie o ochronie osób i mienia) kwalifikacje
oraz uprawnienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.