Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001489-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku: Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Włocławek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 662415-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 340391000,
ul. Zielna
13/21,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 411-64-54, e-mail
biuro@mzukid.pl, faks
54 413-70-37.
Adres strony internetowej (url): https://mzukid.bipgov.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Włocławek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Włocławek w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 30 kwietnia 2019 roku. Zamówienie obejmuje w szczególności prace z zakresu: - opracowania projektu stałej organizacji ruchu dla SPP o pojemności ok. 1500 pojazdów - oznakowanie pionowe i poziome wraz z urządzeniami BRD, z zaznaczeniem lokalizacji parkomatów zawierające również oznakowanie kierujące do najbliższego parkomatu, uzyskania stosownych uzgodnień i zatwierdzenia projektu, - dostawy, montażu i uruchomienia minimum 90 parkomatów zasilanych solarnie (Wykonawca może zaproponować inną - większą ilość parkomatów oraz ich lokalizację po przeanalizowaniu warunków lokalnych - utrzymania oznakowania pionowego i poziomego ściśle związanego z funkcjonowaniem parkingów i strefy, łącznie ze wszystkimi stanowiskami oznaczonymi znakiem poziomym P-20 "koperta" i P-24, - letniego i zimowego utrzymania czystości na administrowanych parkingach i przyległych ciągach pieszych zgodnie z postanowieniami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, 1629). Szczegółowy zakres obowiązków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
284552.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Projekt Parking Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
424209.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 18,5 IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca deklaruje powierzyć podwykonawstwo następujących części zamówienia: 17,5% - Utrzymanie czystości i porządku w strefie 1% - Wnoszenie opłat za pomocą telefonu komórkowego. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSAŻENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU WŁOCŁAWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.