eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszZakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu ( 3 części)



Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001544-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Miasto Przasnysz: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu ( 3 części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr RPMA.10.01.01-14-7289/16-02 Powiedz mi a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem - nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie i Mieście Przasnysz współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytetu X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650080-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Przasnysz, Krajowy numer identyfikacyjny 52594900000, ul. ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 7564900, e-mail zpim@przasnysz.um.gov.pl, faks 29 7564939.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu ( 3 części)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i nr 3 w Przasnyszu w ramach realizowanego Projektu nr RPMA.10.01.01-14-7289/16-02 Powiedz mi a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem - nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie i Mieście Przasnysz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: - zakup, dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego oraz multimediów. - dwukrotnie uzupełnienia klocków do robotyki w ilości 10% w okresie trwania gwarancji - dotyczy Cz. 1 zamówienia. - serwis urządzeń komputerowych i multimediów w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej - dotyczy Cz. III zamówienia koszt serwisu obejmuje dojazd do narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia: a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i wykonanie czynności konserwacyjnych. b)szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwujących przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie - w miarę potrzeb - wykonania napraw gwarancyjnych. c)naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Część 2 Zakup i dostawa materiałów biurowych. Część 3 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybrane części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz elementów - dla każdej części oddzielnie. UWAGA W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił parametry jakich należy utrzymać poszczególne elementy objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań w tym dotyczących sprzętu i urządzeń multimedialnych, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jekiemu mają służyć. UWAGA Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz Certyfikaty bezpieczeństwa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 32322000-6, 39162110-9, 48190000-6, 37524100-8, 48520000-9, 39162200-7, 48000000-8, 30213100-6, 38653400-1, 38652100-1, 38651000-3, 38200000-7, 30190000-7, 39162000-5, 39162110-9, 30192000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16188.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biur - POL Zbigniew Sobień
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.1905 Roku 60
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26662.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26662.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30578.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80829.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biur - Pol Zbigniew Sobień
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1905 Roku 60
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114722.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114722.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114722.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.