eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąbinZaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001599-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy Gąbin: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648702-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Gąbin, Krajowy numer identyfikacyjny 52843900000, ul. ul. Stary Rynek 16, 09530 Gąbin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 674 164, e-mail urzad-inwestycje@gabin.pl, faks 242 674 164.
Adres strony internetowej (url): bip.gabin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.ZP.271.6.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. Warunki zaciągnięcia kredytu: o termin uruchomienia kredytu - maksymalnie 3 dni robocze następujące po dniu, w którym zostanie złożona Wykonawcy pisemna dyspozycja Zamawiającego o uruchomienie kredytu. o Dla potrzeb wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć, że podpisanie umowy z wybranym wykonawcą oraz złożenie pisemnej dyspozycji o uruchomieniu kredytu nastąpi w dniu 17.12.2018 r. W przypadku wcześniejszego zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty podpisanie umowy z wybranym wykonawcą oraz złożenie pisemnej dyspozycji o uruchomieniu kredytu może nastąpić we wcześniejszym terminie zgodnym z ustawą Pzp. o Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych od dnia złożenia pisemnej dyspozycji o uruchomieniu kredytu w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2018 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. o Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. o Odsetki naliczane będą miesięcznie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu o spłata kredytu nastąpi najpóźniej w terminie do 28.12.2032 r. o okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) - do dnia 28.03.2019 r. o spłata pierwszej raty kredytu nastąpi do dnia 28.03.2019 r. o sposób spłaty kredytu: w stałych, równych ratach kwartalnych zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu, spłata odsetek- malejąco o spłata rat kapitału w okresach kwartalnych do 28 dnia miesiąca kończącego kwartał ( 28 marca. 28 czerwca, 28 września, 28 grudnia) o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów o Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. o spłata odsetek w okresach miesięcznych do 28-ego dnia miesiąca o spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji , gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. o marża bankowa i prowizja nie mogą być pobierane jednorazowo, lecz mają być wkalkulowane w raty miesięcznie o Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. Zmienność stawki WIBOR 3M w okresach kwartalnych o zabezpieczenie - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową o kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, o źródłem sfinansowania pobranego kredytu będą dochody gminy z podatku dochodowego od osób fizycznych,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 498000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA Regionalne Centrum Korporacyjne w Ciechanowie
Email wykonawcy: marzena.kowalczyk@pkobp.pl
Adres pocztowy: ul. Pułtuska 20
Kod pocztowy: 06-400
Miejscowość: Ciechanów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 465053.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 465053.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 465053.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.