Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510001663-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628659-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 67020453100000,
ul. Krychnowicka
1,
26-607
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(048) 332-45-00, e-mail
anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl, faks
(048) 3321508.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):12/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do magazynu SWPZZPOZ przy ul. Krychnowickiej 1 w Radomiu w ilości podanej w formularzu cenowym wg Załącznika Nr 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15112000-6
Dodatkowe kody CPV: 15200000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mięsa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
172999.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U MAMBA Sp. j. Zdzisław i Waldemar Mroczkowaki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161185.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
311651.25
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
279888.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa drobiu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156035.75
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: King Dystrybucja Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138999.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn. "Modernizacja parkingu głównego oraz drogi wjazdowej nr 2 przy Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu"
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- "Bieżąca konserwacja i obsługa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2025 r."
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów z obiektów KWP zs. w Radomiu oraz jej jednostek podległych
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- "DOSTAW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO ORAZ ZAKŁAD OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W BACIKACH ŚREDNICH"
- Dostawa artykułów spożywczych wg załącznika nr 2 do niniejszej SWZ.
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych drobiowych oraz sukcesywna dostawa jaj do stołówki szkolnej w 2025r. dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Izbicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.