eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001672-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606559-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262002990, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 621 266, e-mail tomasz.pokrywka@krus.gov.pl , faks 178 622 526.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1300-OP.261.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w § 3 SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 3. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia dotyczące klauzul społecznych szczegółowo opisano w § 3 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90630000-2, 90620000-9, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74630.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: arkadiusz.pelka@specjal.com.pl
Adres pocztowy: Warszawa
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121464.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224970.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Ropczycach, ul. Rynek 7.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Leżajsku, ul. Mickiewicza 82a.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Mielcu, ul. Dworcowa 4/70.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Kolbuszowej, ul. ks.L.Ruczki 10/1.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Nisku, ul. Sandomierska 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15219.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@karabela.com.pl
Adres pocztowy: ul. Sokola 14
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18629.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44604.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Stalowej Woli, ul. 1 Sierpnia 12.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11417.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@karabela.com.pl
Adres pocztowy: ul. Sokola 14
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14346.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14346.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30996.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Tarnobrzegu, ul. Zwierzyniecka 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11868.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@karabela.com.pl
Adres pocztowy: ul. Sokola 14
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14731.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14731.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30996.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Przeworsku, ul. Krasickiego 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49518.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: arkadiusz.pelka@specjal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51697.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120204.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Jarosławiu, ul. Kraszewskiego 15.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Lubaczowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21222.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: arkadiusz.pelka@specjal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5 00-175 Warszawa
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22185.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22185.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48208.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Przemyślu, ul. Mikołaja Kopernika 52.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Jaśle, ul. Mickiewicza 4a.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56450.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel
Email wykonawcy: fucsopel@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szarotkowa 9
Kod pocztowy: 35-604
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88416.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158334.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Krośnie, ul. Pużaka 53.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Brzozowie, ul. Legionistów 4.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Sanoku, ul. Rymanowska 34.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Dębicy, ul. Kościuszki 28.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.