To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510001672-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606559-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262002990,
ul. Słowackiego
7,
35-060
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 621 266, e-mail
tomasz.pokrywka@krus.gov.pl , faks
178 622 526.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1300-OP.261.1.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w § 3 SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 3. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia dotyczące klauzul społecznych szczegółowo opisano w § 3 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90630000-2, 90620000-9, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74630.70
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121464.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Ropczycach, ul. Rynek 7. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Leżajsku, ul. Mickiewicza 82a. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Mielcu, ul. Dworcowa 4/70. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Kolbuszowej, ul. ks.L.Ruczki 10/1. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Nisku, ul. Sandomierska 6. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15219.99
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18629.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Stalowej Woli, ul. 1 Sierpnia 12. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11417.44
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14346.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym położonym w Tarnobrzegu, ul. Zwierzyniecka 3. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11868.47
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14731.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Przeworsku, ul. Krasickiego 1. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49518.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51697.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Jarosławiu, ul. Kraszewskiego 15. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Lubaczowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21222.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22185.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Przemyślu, ul. Mikołaja Kopernika 52. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Jaśle, ul. Mickiewicza 4a. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56450.52
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88416.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Krośnie, ul. Pużaka 53. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Brzozowie, ul. Legionistów 4. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Sanoku, ul. Rymanowska 34. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji wraz z jej odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, położonych w Dębicy, ul. Kościuszki 28. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem oferta najkorzystniejsza w tej części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa trzech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb RDW Łańcut i RDW Rymanów oraz RDW Mielec - 3 zadania
- "Dostawa aparatu USG i aparatu do znieczulenia"
- Roboty budowlane pn. adaptacja pomieszczeń na gabinet zabiegowy Kliniki Urologii.
- Świadczenie usług odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwiania) odpadów medycznych i innych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie oraz podległych placówek
- Dostawa opatrunków specjalistycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 34. WOG
- zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i nośników danych.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
- Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wzdłuż budynków wielorodzinnych przy ul. Powstańców Warszawy 7-15 oraz 17-27
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Śródmieście m.st. Warszawy przy Placu Bankowym 2 oraz w składnicy akt przy ul. Dzielnej 1A
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.