eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BledzewUsługa przewozu uczniów do szkół podstawowych i dzieci do oddziałów przedszkolnych prowadzonych na terenie Gminy Bledzew na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001793-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Urząd Gminy Bledzew: Usługa przewozu uczniów do szkół podstawowych i dzieci do oddziałów przedszkolnych prowadzonych na terenie Gminy Bledzew na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627129-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Bledzew, Krajowy numer identyfikacyjny 53393700000000, ul. ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 743 66 10, e-mail poczta@bledzew.pl, faks 095 743 66 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bledzew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przewozu uczniów do szkół podstawowych i dzieci do oddziałów przedszkolnych prowadzonych na terenie Gminy Bledzew na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.GR.271.38.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów do szkół podstawowych i dzieci do oddziałów przedszkolnych powadzonych przez Gminę Bledzew na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas sprawowanych przewozów. Wykonawca będzie sprawował przewóz w dni nauki szkolnej, czyli w dni w których w szkołach podstawowych i oddziałach przedszkolnych prowadzone będą zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. Placówki oświaty i przedszkola objęte przedmiotem zamówienia: - Szkoła Podstawowa im. Jana Dekerta w Bledzewie, - Szkoła Podstawowa w Templewie, - Przedszkole Gminne w Bledzewie. 2. Prognozowane zestawienie dzieci i uczniów objętych przedmiotem zamówienia. Liczba dzieci i uczniów jest wielkością prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizowania zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zmniejszenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść 15%, zwiększenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15%. Szczegółowy plan transportu Wykonawca ustali z dyrektorami szkół i Przedszkola Gminnego w Bledzewie. (Szczegółowy rozkład w treści SIWZ) 3. Dowóz dzieci i uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamawiający z chwilą podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz uprawnionych do przejazdu dzieci i uczniów. W przypadku zmian Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę drogą poczty elektronicznej. 4. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295 ze zm.). Wykonawca dokona analizy i ustali w porozumieniu z Dyrektorami placówek, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ sieć komunikacyjną oraz rozkładem jazdy sprawowanych dowozów. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać dowozy zgodnie z niniejszą SIWZ i rozkładem. Zamawiający dopuszcza zmiany w rozkładzie w przypadku, gdy zmiany będą wynikać ze zmiany planów lekcji poszczególnych placówek lub spowodują większy komfort przewożonych dzieci i młodzieży. Przedmiotowa zmiana wymagać będzie jedynie zgłoszenia konieczności zmiany realizacji dowozów przez Zamawiającego w formie pisemnej (mailowo) i przyjęcia jej do realizacji przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia w dzierżawę trzech autobusów: - Autosan SMYK A0909L.05 FMI 36525, rok produkcji 2008, liczba miejsc siedzących 42 + 13 - Autosan 41.S H9-21, FMI 11135, rok produkcji 2000, liczba miejsc siedzących 43 + 10 - Jelcz FMIC223, rok produkcji 2001, liczba miejsc siedzących 43 stanowiących własność Zamawiającego. Za dzierżawę autobusów Wykonawca będzie wnosić miesięczny czynsz na warunkach określonych w projekcie umowy-dzierżawy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający oświadcza, iż w/w autobusy przystosowane są do przewozu osób. 6. Dowożenie dzieci i uczniów będzie odbywać się środkami transportu w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne, dopuszczonymi od ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim, oznakowanymi stosowanie do charakteru świadczonych przewozów. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów i dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 7. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę zatrudniając pracowników: a. Kierowców posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a w szczególności posiadającymi ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. b. Opiekunów posiadających aktualne zaświadczenia o ukończeniu kursów BHP, p. poż oraz udzielania pierwszej pomocy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203703.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 20
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220224.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220224.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220224.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.