eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanowiecUdzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.100.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w roku 2018.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001833-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Gmina Janowiec: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.100.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w roku 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658353-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Janowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 43101957000000, ul. ul. Radomska 2, 24123 Janowiec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-81 8815216, 8815215, e-mail maciej.golawski@janowiec.pl, faks 0-81 8815216.
Adres strony internetowej (url): www.janowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.100.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w roku 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RO.271.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 2.100.000,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Janowiec w 2018 roku. 2. Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi poprzez przekazanie środków na rachunek podstawowy Gminy. 4. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniane z bankiem i przedkładane w postaci wniosku przed uruchomieniem kredytu. 5. Planowany termin uruchomienia kredytu: 19.12.2018 r. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia i wykorzystania części przyznanego kredytu. 7. Okres spłaty 132 miesiące (44 raty kwartalne). 8. Płatność pierwszej raty - 29 marca 2019 r. 9. Płatność ostatniej raty - 31 grudnia 2029 r. 10. Spłata rat kredytu i odsetek następować będzie kwartalnie w ostatnim dniu danego kwartału. 11. Zapłata odsetek będzie następować w dniu przypadającym na spłatę rat. 12. Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: - stopa bazowa: WIBOR 1M dla złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. - stała dla całego okresu kredytowania marża banku. 13. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż oprocentowanie kredytu. 15. Zaproponowana w ofercie przez bank marża na zawierać wszelkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu. 16. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 17. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Kredytobiorca poinformuje w formie pisemnej bank. 18. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223628.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kazimierzu Dolnym
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Rynek 14
Kod pocztowy: 24-120
Miejscowość: Kazimierz Dolny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223628.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223628.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223628.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.