To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510002105-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze: Budowa parkingu wraz z drogą dojazdową przy ul. Nadrzecznej w ramach zadania pod nazwą: "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Tytuł projektu: "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego" Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566617-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540252145-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 50658953000000,
ul. ul. Pałacowa
2,
17-300
Siemiatycze, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 6565800, 6565815, e-mail
urzad@siemiatycze.eu, faks
856 565 803.
Adres strony internetowej (url): https://siemiatycze.eu/ http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu wraz z drogą dojazdową przy ul. Nadrzecznej w ramach zadania pod nazwą: "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IF.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.W ramach planowanego zadania przewiduje się w rejonie amfiteatru wykonać parking o nawierzchni z kostki brukowej na 40 miejsc postojowych, w tym 1 stanowisko dla osób niepełnosprawnych i 5 dla busów wraz z wykonaniem odwodnienia parkingu i drogi dojazdowej. Miejsca postojowe o wymiarach: dla samochodów osobowych 2,5x5,0m, dla busów 2,5x7,0m, dla niepełnosprawnych 3,6x5,0m. Droga dojazdowa o szerokości 7,0 m z jednostronnym chodnikiem z kostki brukowej szer. 1,5 m. Obramowanie drogi i parkingu krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie parkingu i drogi dojazdowej - kanał deszczowy ośr. 200mm i dług. 86 mb (3 studnie rewizyjne i 3 wpusty uliczne). 2. Wykonane zostaną: 2.1. kanał deszczowy: 2.1.1. kanał deszczowy z rur PVC o śr. 200 mm, 2.1.2. studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych o śr. 1500 mm, 2.1.3. studzienki kanalizacyjne systemowe tworzywowe o śr. 600 mmm, 2.1.4. studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z wpustem drogowym. 2.2. roboty drogowe 2.2.1. podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 warstwa grub. 15 cm, 2.2.2. warstwa odcinająca z piasku grub. 15 cm, 2.2.3. górna w-wa podbudowy z kruszyw naturalnych z 30% dodatkiem kruszywa łamanego gr. 15cm 2.2.4. nawierzchnia z kostki brukowej bet. gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 2.2.5. krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, 2.2.6. chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej 2.2.7. obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej. 3. Rodzaj i ilość robót objętych zadaniem: 3.1. kanał deszczowy: 3.1.1. roboty ziemne - 242 m3, 3.1.2. kanał deszczowy z rur PVC o śr. 200 mm - 86 mb, 3.1.3. studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych o śr. 1500 mm - szt. 1, 3.1.4. studzienki kanalizacyjne systemowe tworzywowe o śr. 600 mmm - szt. 2, 3.1.5. studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z wpustem drogowym - szt. 3. 3.2. roboty drogowe: 3.2.1. roboty ziemne - 472 m3, 3.2.2. podbudowa z gruntu stab. cementem (25 kg/m2) warstwa grub. 15 cm - 1 320,35 m2, 3.2.3. warstwa odcinająca z piasku grub. 15 cm - 1 320,35 m2, 3.2.4. górna w-wa podbudowy z kruszyw naturalnych z 30% dod. łamanego gr. 15cm - 1 258,55 m2, 3.2.5. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1 258,55 m2, 3.2.6. krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 248,2 mb, 3.2.7. chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - 168,5 m2, 3.2.8. obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej - 111 mb. 4. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. 6. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie "lub równoważne". Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45111200-0, 45233320-8, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
350452.17
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BRUKSTONE Kamil Kunicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
262974.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.