eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañskdruk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej



Og³oszenie z dnia 2019-01-04

Og³oszenie nr 510002248-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej: druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 648102-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 22045390300000, ul. ul. Sobótki 9, 80247 Gdañsk, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 0-58 342-25-00, e-mail sekretariat@mzkzg.org, faks 0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (url): www.mzkzg.org
Adres profilu nabywcy: www.mzkzg.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: zwi±zek miêdzygminny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

MZKZG/ZP/N/2/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej. GRUPA 1- druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych na 2019 rok wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi) do siedziby Zamawiaj±cego- 300 (s³ownie: trzysta) sztuk: GRUPA 2- druk i dostawa kalendarzy biurkowych 13 kartkowych na spirali na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego -300 (s³ownie: trzysta) sztuk; GRUPA 3- druk i dostawa kalendarzy listkowych na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego- 1 000 (s³ownie: tysi±c) sztuk; GRUPA 4- druk i dostawa kalendarzy ksi±¿kowych na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego- ³±cznie 100 (s³ownie: sto) sztuk

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych na 2019 rok wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi) - 300 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 14490
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAPOL Sobczyk sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al.Piastów 42
Kod pocztowy: 71-062
Miejscowo¶æ: Szczecin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 12730.50
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 8796.96
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 12730.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: DRUK I DOSTAWA KALENDARZY BIURKOWYCH 13 KARTKOWYCH NA SPIRALI NA 2019 ROK - 300 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 5000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAPOL SOBCZYK sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al.Piastów 42
Kod pocztowy: 71-062
Miejscowo¶æ: Szczecin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4501.80
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 4501.80
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 14512.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: DRUK I DOSTAWA KALENDARZY LISTKOWYCH NA 2019 ROK- 1000 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 1500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka £uczak prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± pod firm± Agencja Reklamowa TOP Agnieszka £uczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Toruñska 148
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowo¶æ: W³oc³awek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1968
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1968
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 676.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 4

NAZWA: DRUK I DOSTAWA KALENDARZY KSI¡¯KOWYCH NA 2019 ROK - ³±cznie 100 sztuk

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Wykonawca odst±pi³ od podpisania umowy

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.