Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 510002721-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda: Sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Tczewie przy ulicy Sobieskiego 10 w roku 2019 - Etap I od 01.01.2019 r. do 30.06.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658156-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, Krajowy numer identyfikacyjny 001036744,
ul. Aleja Grunwaldzka
56,
80-241
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 017 916, e-mail
pomorska@ohp.pl, faks
583 017 916.
Adres strony internetowej (url): www.pomorska.ohp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPIPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Tczewie przy ulicy Sobieskiego 10 w roku 2019 - Etap I od 01.01.2019 r. do 30.06.2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PWK.ZOA.271.23.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Tczewie przy ulicy Sobieskiego 10 w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 30 czerwca 2019 roku. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na części - na 27 zadań. Numer zadania Rodzaj produktów/zadanie 1 owoce świeże 2 owoce przetworzone 3 warzywa świeże 4 warzywa przetworzone 5 mrożonki 6 jaja 7 mięso i produkty mięsne 8 ryby i przetwory konserwowe 9 produkty przemiału ziarna i skrobi, pieczywo 10 produkty skrobi 11 różne artykuły spożywcze 12 oleje, tłuszcze roślinne 13 produkty mleczarskie 14 napoje 15 produkty cukiernicze 16 owoce świeże 17 owoce przetworzone 18 warzywa świeże 19 warzywa przetworzone 20 jaja 21 ryby 22 produkty przemiału ziarna i skrobi, pieczywo 23 produkty skrobi 24 różne artykuły spożywcze 25 oleje, tłuszcze roślinne 26 produkty mleczarskie 27 mięso i produkty mięsne 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 4. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie przy ulicy Sobieskiego 10. Dokładne miejsce na terenie OSiW wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Środek transportowy wykorzystywany przez Wykonawcę do dostawy musi być przystosowany i spełniający niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 5. Każdy z artykułów żywnościowych powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie odbywać się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę, ilość, rodzaj asortymentu złożonego pisemnie, faksem lub telefonicznie. 6. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: a) Zamawiający powiadomi telefonicznie, mailem lub pisemnie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości, b) dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 5ºº do 14ºº, na podstawie zamówienia cząstkowego. 7. Artykuły żywnościowe muszą spełniać normy jakościowe oraz być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczonych artykułów. Każda dostawa artykułów żywnościowych wymaga załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego. 9. Wykonawca użyczy nieodpłatnie potrzebnych ewentualnie pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów żywnościowych na okres do następnej dostawy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określone ilości w zadaniach. 11. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw. 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakościowej i ilościowej dostarczonych artykułów i dostarczenia nowej partii artykułów do OSiW w dniu złożenia reklamacji. 14. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 15. W przypadku niedostarczenia artykułów żywnościowych w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia artykułów niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru u innego dostawcy, a kosztami zakupu (faktura VAT/rachunek) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie. 16. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy, przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu. 17. Wykonawca ma obowiązek wystawienia faktury oddzielnie na każde cząstkowe zamówienie. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, to jest możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu ofertowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 10% ogólnej wartości to znaczy zostanie zrealizowany w co najmniej 90% wartości zamówienia. 19. Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej (PLN). 20. Każdy Wykonawca może zaproponować tylko i wyłącznie jedną cenę i nie może jej zmieniać w trakcie trwania umowy, za wyjątkiem sytuacji opisanych we wzorze umowy i SIWZ. 21. Ceny podane w formularzu oferty powinny być jednoznaczne i określone do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 22. Wykonawca określając cenę realizacji całego zadania poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ i we wzorze umowy oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę. 23. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w druku formularza oferty spowoduje odrzucenie oferty. 24. Cena brutto będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. 25. Do porównania ofert zostanie wzięta łączna cena brutto za wykonanie całości zadania. 26. Zadania wraz z planowanymi ilościami oraz wykazem poszczególnych pozycji zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15300000-0, 15300000-1, 15331170-9, 03142500-3, 15100000-9, 03311000-2, 15810000-9, 15620000-0, 15800000-6, 15400000-2, 15500000-3, 15982000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - owoce świeże |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 2. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - owoce przetworzone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 2. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - warzywa świeże |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 2. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - mrożonki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
628.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
660.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15172.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15931.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Ryby i przetwory konserwowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4223.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4438.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - produkty skrobi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - różne artykuły spożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - oleje, tłuszcze roslinne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
738.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
775.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7223.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7584.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - napoje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - produkty cukiernicze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8057.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa INTER FRED Hanna Kuchta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8775.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - owoce świeże |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - owoce przetworzone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - warzywa świeże |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - warzywa przetworzone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - ryby |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - produkty skrobi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zadanie 24 - różne produkty spożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1986). postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - oleje, tłuszcze roślinne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
223.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - mięso i produkty mięsne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
904.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
949.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Dostawa warzyw i owoców
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.