Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 510002820-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej w Branicach: USŁUGA ZAKUPU DOSTAWY ŻYWNOŚCI DLA REGIONALONEGO OŚRODKA PSYCHIATRII SĄDOWEJ W BRANICACH-2019 R
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652836-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej w Branicach, Krajowy numer identyfikacyjny 53164567400000,
ul. ul. Szpitalna
19,
48140
Branice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 860 992, e-mail
ropsbranice@biuletyn.info.pl, faks
774 860 995.
Adres strony internetowej (url): www.ropsbranice.biuletyn.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jenostka sektora finansów pyblicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA ZAKUPU DOSTAWY ŻYWNOŚCI DLA REGIONALONEGO OŚRODKA PSYCHIATRII SĄDOWEJ W BRANICACH-2019 R
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ROPS-ATE-07/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków standardowych do Zamawiającego Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach w okresie od dnia 01.01.2019 r do dnia 31.12.2019 r. według potrzeb Zamawiającego. Zamówienie zamawiającego będzie aktualizowane każdego dnia na dzień następny zamówieniem. Posiłek standardowy składa się z śniadania , obiadu i kolacji. W sytuacji konieczności wprowadzenia innego rodzaju wyżywienia niż wyżywienie podstawowe standardowe składające się z śniadania ,obiadu i kolacji a dotyczące posiłków dietetycznych. Wykonawca będzie zobowiązany do ich przygotowania i dostarczenia w ramach obowiązującej umowy w cenie posiłku standardowego śniadanie ,obiad i kolacja. Liczba posiłków standardowych i diet będzie przedstawiona przez Zamawiającego w zamówieniu jednodniowym i może ona wynosić maksymalnie 75 całodziennych posiłków. Średnio miesięczne obłożenie łóżek w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.10.2018 r. wynosiło 81 % leczonych pacjentów. Kaloryczność dzienna powinna wynosić 2400 kcal. / śniadanie -600 kcal, obiad-1200 kcal, kolacja- 600 kcal/. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdego dnia bez względu na święta i inne dni wolne od pracy zamówione posiłki na własny koszt i ryzyko do Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach, w termosach z przeznaczeniem na poszczególne Zespoły lecznicze . Temperatura dań i potraw o ile jest wymagana temperatura właściwa do spożycia powinna wynosić, zupa 70-75 st.C. drugie danie lub posiłek podany na ciepło 65-70 st.C. Termosy przeznaczone do przewożenia posiłków zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć termosy zawierające posiłki do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest przesuwanie termosów po podłodze. Wykonawca zobowiązany jest pozostać w miejscu dostarczenia termosów do momentu przeliczenia dostarczonych porcji przez kuchenkowe Zamawiającego. Miejsce wniesienia termosów określi Zamawiający, taka informacja zostanie przekazana Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Odbiór, mycie, wyparzanie i dezynfekcja termosów należy do Wykonawcy zamówienia. Dostawy posiłków odbywają się w godzinach; śniadanie- 6.45 -7.15, obiad - 11.45 - 12.15 , kolacja do godziny 16.45 Działalność o której mowa powyżej odbywa się w kuchni Wykonawcy odpowiadającej wszelkim wymaganiom sanitarnym, budowlanym przewidzianym dla lokali w których wykonywane są usługi w zakresie określonym niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne urządzenia, materiały, produkty oraz środki transportu potrzebne do realizacji usługi zamówienia. Posiłki muszą być przygotowywane w pomieszczeniach gastronomicznych i przewożone środkiem transportu spełniającym wymagania Sanitarno- higieniczne. Jednocześnie , zgodnie z art.29 ust.3a Ustawy Pzp., Zamawiający określa aby czynności związane z realizacją usługi przygotowania posiłków ,gotowania posiłków i dostawa posiłków wykonywana była przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy /Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. Zm./.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
383250.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESTAURACJA AWANGARDA ANNA NAWROCKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
383250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
383250.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESTAURACJA AWANGARDA ANNA NAWROCKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
383250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji spotkań, grup roboczych organizowanych przez komórki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.