eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDOSTAWA PŁYNÓW NA SKÓRĘ ORAZ DO DEZYNFEKCJI



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07

Ogłoszenie nr 510002835-N-2022 z dnia 2022-06-07 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu:

DOSTAWA PŁYNÓW NA SKÓRĘ ORAZ DO DEZYNFEKCJI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. "Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19". w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 9 Włączenie społeczne, Działanie: 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu, krajowy numer identyfikacyjny 31033800000000, Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 757 380 225
e-mail: asulkowska@szpitalboleslawiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PŁYNÓW NA SKÓRĘ ORAZ DO DEZYNFEKCJI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA PŁYNÓW NA SKÓRĘ ORAZ DO DEZYNFEKCJI

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3950.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CEZAL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Widna 4
Kod pocztowy: 50-543
Miejscowość: Wroclaw
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3950.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3950.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3950.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zakup na podstawie art. 6 a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Środki dezynfekcyjne są elementem
niezbędnym do zabezpieczenia personelu przed zakażeniem oraz rozprzestrzenianiem wirusa SARS-CoV-2. Stosowanie jest zgodne z zarządzeniem Dyrektora. Związek zakupu środków
dezynfekcyjnych jest konieczny ze względu na nałożone decyzje wojewody na stworzenie łóżek
do leczenia pacjentów z chorobą COVID-19. Narastająca liczba pacjentów oraz wydłużone
terminy dostaw spowodowały brak zapewnienia ciągłości zmagazynowania środków,
traktowanych jako środki ochrony bezpośredniej. Zapewnienie gotowości funkcjonowania łóżek
powoduje natychmiastową zmianę organizacji oddziałów szpitalnych (zużycie środków
dezynfekcyjnych jest znacznie większe od czasu z przed pandemii). Organizacja postępowania
przetargowego planowanego na roczny okres dostaw trwałaby zbyt długi okres czas, ponieważ
średni czas trwania takiego postępowania trwa ok. 2-3 mc. Należy stwierdzić, że również
wartość zamówienia jest trudna do oszacowania ze względu na ciągłą dynamikę zmiany cen
(często z dnia nadzień) oraz ilości zapotrzebowania. Okres trwania postępowania przetargowego
powoduje już nieaktualność oferty oraz nie zapewniając terminowości dostaw. Dynamika zmian
bazy łóżkowej powoduje brak przewidywalności ilości zaopatrzenia, przez co wyjątkowo należy
zorganizować zaopatrzenie w trybie bez stosowania PZP. Również zmiany dotyczące
stosowania dezynfekcji powodują brak możliwości przewidzenia ilości zakupywanych
wyrobów medycznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.