Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510003327-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej: Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2020 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624478-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000,
ul. ul. Warszawska
14,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 438 188, e-mail
rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl, faks
833 438 183.
Adres strony internetowej (url): http://zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2020 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R1.ST.372.20.2019.mś
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2020 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej Kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 34996000-5 Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 1. Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności znajdujących się na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych oraz prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r nr 220, poz. 2181 z póżń. zm.): 2. Wymienione sygnalizacje świetlne i znaki aktywne zlokalizowane są: 1) Sygnalizacje świetlne: a) droga wojewódzka nr 806 skrzyżowanie ul. Międzyrzecka -ul. 11 Listopada w Łukowie, b) droga wojewódzka nr 813 skrzyżowanie ul. Lubelska - ul. 3-go Maja w Międzyrzecu Podlaskim 2) Znaki aktywne D-6 a) droga wojewódzka nr 813 km 3+330 w Międzyrzecu Podlaskim b) droga wojewódzka nr 812 km 36+137 w Wisznicach 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) kontrola kompletności i poprawności działania sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych oraz prowadzenie bieżącej konserwacji wszystkich ich elementów jeden raz w miesiącu b) ustalanie przyczyny awarii w przypadku nie działania sygnalizacji zgodnie programem w ciągu 8 godzin od chwili jej zgłoszenia w tym telefonicznego c) usuwanie awarii w przypadku braku konieczności wymiany uszkodzonych elementów d) naprawa uszkodzonych elementów sygnalizacji i podzespołów sterownika kwalifikujących się do naprawy w miarę możliwości wykonawcy. e) usuwanie awarii, naprawy po zdarzeniach drogowych oraz losowych, w ciągu 48 godzin od chwili dostarczenia przez zamawiającego niezbędnych materiałów, części zamiennych, podzespołów sterownika lub/i materiałów eksploatacyjnych. f) kontrolę i regulację pracy sygnałów dźwiękowych dla pieszych, krotność w miarę potrzeb, co najmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy, g) jednorazowe w ciągu roku wykonanie pomiaru skuteczności dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej osprzętu sygnalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarczy Wykonawca. 5. Materiały, części zamienne, podzespoły sterownika niezbędne do usuwania awarii oraz napraw zapewni Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. 6. Usługi należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość. 7. Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach oprogramowania konserwowanych urządzeń. 8. W "dzienniku eksploatacji" Wykonawca odnotuje wszystkie czynności związane z eksploatacją i konserwacją sygnalizacji okresami jej niedziałania oraz wykonanymi naprawami i pomiarami, a także wykonane przeglądy/objazdy. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń mechanicznych elementów sygnalizacji spowodowanych przez uczestników ruchu drogowego lub skutki zjawisk atmosferycznych wykonawca niezwłocznie zabezpieczy i oznakuje miejsce naprawy/awarii, zwłaszcza urządzenia elektryczne mogące zagrażać bezpieczeństwu mienia lub użytkowników drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a następnie sporządzi obmiar prac oraz w przypadku zniszczenia urządzenia (sygnalizatora sterownika itp.) dokumentację fotograficzną. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich. Projekt zapewnia Zamawiający. 11. Podstawą miesięcznego rozliczenia będzie przedstawienie przez wykonawcę kopii prowadzonych dzienników eksploatacji. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 16. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł na jedno zdarzenie. 17. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 18. Kopie aktualnego zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP w zakresie dozoru "D" i eksploatacji "E" osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Energotec Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach miasta Nowego Sącza
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.