Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510003486-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego: Organizacja i prowadzenie własnej firmy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (IV); Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (V) oraz Regionalny Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy 1. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (V); Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (VI).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630410-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 12024173600000,
ul. ul. Nawojowska
118,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 400 808, e-mail
zp@pup.powiat-ns.pl, faks
184 400 808.
Adres strony internetowej (url): www.pup.powiat-ns.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie własnej firmy.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOR.2710.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 300 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Zamawiający planuje, że szkolenie będzie realizowane w 15 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 4. Planowane terminy rozpoczęcia szkolenia dla: 4.1. I grupy - 20.01.2020r.;4.2. II grupy - 03.02.2020r.; 4.3. III grupy - 17.02.2020r.; 4.4. IV grupy - 02.03.2020r.; 4.5. V grupy - 16.03.2020r.; 4.6. VI grupy - 01.04.2020r.; 4.7. VII grupy - 20.04.2020r.; 4.8. VIII grupy - 04.05.2020r.; 4.9. IX grupy - 18.05.2020r.; 4.10. X grupy - 01.06.2020r.; 4.11. XI grupy - 15.06.2020r.; 4.12. XII grupy - 06.07.2020r.; 4.13. XIII grupy - 03.08.2020r.; 4.14. XIV grupy - 24.08.2020r.;4.15. XV grupy - 14.09.2020r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia. 5. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł: 5.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projektów: 5.1.1. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (IV). 5.1.2. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (V). 5.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, projektów: 5.2.1. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (V). 5.2.2. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (VI). 5.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. 6. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego. 6.1. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach PO WER: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia (w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach) niżej wymienionych informacji i znaków graficznych: 1) znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego, 2) barw Rzeczypospolitej Polskiej z nazwą Rzeczpospolita Polska. (Obowiązek ten dotyczy wyłącznie materiałów/dokumentów wytwarzanych w wersjach pełnokolorowych. W materiałach/dokumentach wytwarzanych w wersji monochromatycznej lub achromatycznej barwy wraz z nazwą RP nie są umieszczane). 3) znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą programu Wiedza Edukacja Rozwój. 4) informacji słownej: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 6.2. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego oraz Projektu o którym mowa w ust. 5.2. co najmniej poprzez: umieszczenie w swojej siedzibie plakatu Projektu (format A3) oraz stosowania (w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach/certyfikatach lub innych zaświadczeniach) niżej wymienionych informacji i znaków graficznych: 1) znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego, 2) barw Rzeczypospolitej Polskiej z nazwą Rzeczpospolita Polska. (Obowiązek ten dotyczy wyłącznie materiałów/dokumentów wytwarzanych w wersjach pełnokolorowych. W materiałach/dokumentach wytwarzanych w wersji monochromatycznej lub achromatycznej barwy wraz z nazwą RP nie są umieszczane), 3) znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny, 4) logo Województwa Małopolskiego, 5) informacji słownej: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. 7. Szczegółowe informacje i przykłady dotyczące zastosowania powyższych wymagań określa: 7.1. dla projektu w ramach PO WER: 7.1.1. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dostępny na stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl 7.1.2. obowiązujące znaki: Unii Europejskiej, barwy Rzeczypospolitej Polskiej, znak Fundusze Europejskie w postaci plików graficznych są bezpłatnie dostępne do pobranie na stronie internetowej https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl 7.2. dla projektu w ramach RPO WM: 7.2.1. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 zakresie informacji i promocji dostępny na stronie internetowej https://www.rpo.malopolska.pl. 7.2.2. obowiązujące znaki: Unii Europejskiej, barw Rzeczypospolitej Polskiej, Funduszy Europejskich, Województwa Małopolskiego w postaci plików graficznych są bezpłatnie dostępne do pobranie na stronie internetowej https:// www.rpo.malopolska.pl. 8. Sposób oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych przez instytucje zaangażowane w realizację tych działań określa Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. 9. Wraz z egzemplarzem umowy Zamawiający przekazuje Wykonawcy do stosowania plakat projektu (format A3, jeden egzemplarz, w przypadku projektu, którego dotyczy). Plakat projektu jest również nieodpłatnie dostępny w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://nowysacz.praca.gov.pl. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.2. Moduł II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - obejmujący 8 godzin zegarowych; 1.3. Moduł III - Podstawy finansów i księgowości - obejmujący 14 godzin zegarowych; 1.4. Moduł IV - Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.5. Moduł V - Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie - obejmujący 5 godzin zegarowych, w tym spotkanie z pracodawcą prowadzącym działalność gospodarczą - 1 godz. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogramy zajęć dla I edycji obejmujące Moduły I, II, III, IV, V, które powinny zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu. Harmonogram przed kolejną edycją szkolenia należy dostarczyć nie później niż do 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług /ISO bądź inny równoważny zweryfikowany pozytywnie zawarty w Bazie Usług Rozwojowych http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/baza-wiedzy/lista-certyfikatow-akredytacji/ w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykaz osób/y odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Program szkolenia powinien: 3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, 3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl., 3.4. gwarantować jego uczestnikom nabycie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. W związku z powyższym, Wykonawca zapewnia, że każdy uczestnik szkolenia, w wyniku jego ukończenia osiągnie efekty uczenia się w postaci przyswojenia wiedzy, umiejętności i kompetencji na poziomie umożliwiającym samodzielnie wykonanie co najmniej następujących czynności: a) dokonanie wyboru optymalnej formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej; b) zarejestrowanie działalności gospodarczej; c) zarządzanie zasobami firmy; d) prowadzenie działań marketingowych firmy; e) stosowanie przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy; f) wykonywanie obowiązków przedsiębiorcy/ pracodawcy w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, pracowników; g) pozyskiwanie wsparcia z funduszy i instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości. 4. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 4.1. MODUŁ I - Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - 4 godziny zegarowe zajęć, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) analiza własnych predyspozycji i możliwości w kontekście przedsiębiorczości; 2) motywacja do działania i osiągnięcia sukcesu; 3) analiza SWOT; 4) wizja i misja firmy; 5) metodologia tworzenia biznes planu; 6) radzenie sobie ze stresem i odpowiedzialnością; Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości;- prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. MODUŁ II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - 8 godzin zegarowych obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej (podstawy prawa cywilnego oraz prawa pracy, podstawowe zasady wynikające z ustawy o swobodzie działalności w tym: koncesje, zezwolenia, licencje oraz działalność regulowana); 2) formy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej; 3) prawo pracy i ubezpieczeń społecznych; 4) obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy; 5) procedura rejestracji działalności gospodarczej ; 6) sporządzanie przykładowych wniosków związanych z rejestracją działalności gospodarczej; 7) podstawowe prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika; Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/e Moduł II - spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie prawa; - posiadała/y co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.3. MODUŁ III - Podstawy finansów i księgowości - 14 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) formy i zasady opodatkowania (m.in. podatek dochodowy, podatek VAT, Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów, ryczałt ewidencjonowany, karta podatkowa); 2) wybór formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej; 3) podatki i ubezpieczenia społeczne; 4) sporządzenie przykładowej faktury VAT;5) sposoby prowadzenia ewidencji księgowych. Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł III - spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie rachunkowości; - posiadała/y co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.4. MODUŁ IV - Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej - 4 godziny zegarowe, obejmujących, co najmniej następujące zagadnienia: 1) wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania przeznaczone na rozwój działalności gospodarczej w tym: dotacje z urzędu pracy dla osób bezrobotnych; 2) preferencyjne kredyty, leasing, pożyczki, poręczenia dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą; 3) finansowanie działalności gospodarczej z funduszy unijnych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe w Module IV - prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.5. MODUŁ V - Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie - 5 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) podstawy wiedzy o zarządzaniu firmą (informacja i komunikacja, styl kierowania, proces decyzyjny); 2) strategie marketingowe firmy; 3) promocja, reklama i utrwalenie wizerunku firmy; 4) tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy; 5) 1 godzina zajęć - spotkanie z przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą powyżej 5 lat. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej. Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w V module - prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie zarządzania i marketingu lub podyplomowe kierunkowe oraz prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej. 5. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć (z Modułów od I do V) w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23106.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KRAJOWY OŚRODEK ROZWOJU SPOŁECZNEGO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23106
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- sprzedaż i dostawa jajek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napędzie elektrycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.