Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510003853-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubichowie: Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2020 roku w podziale na następujące części: - część nr I - pieczywa, - część nr II - ziemniaków, - część nr III - mięso, produkty mięsne, wędliny, - część nr IV ryby i przetwory rybne, oleje, mrożonki, kompoty, koncentraty, - część nr V - różnych produktów spożywczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628238-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubichowie, Krajowy numer identyfikacyjny 57585800000000,
ul. ul. Dworcowa
15,
83-240
Lubichowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 885 225, e-mail
psplubichowo@wp.pl, faks
585 885 225.
Adres strony internetowej (url): www.psplubichowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2020 roku w podziale na następujące części: - część nr I - pieczywa, - część nr II - ziemniaków, - część nr III - mięso, produkty mięsne, wędliny, - część nr IV ryby i przetwory rybne, oleje, mrożonki, kompoty, koncentraty, - część nr V - różnych produktów spożywczych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPP.271.2.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywną dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie w 2020 roku w podziale na następujące części: - część nr I - pieczywa, - część nr II - ziemniaków, - część nr III mięso, produkty mięsne, wędliny, - część nr IV - ryby i przetwory rybne, oleje, mrożonki, kompoty,koncentraty, - część nr V - różnych produktów spożywczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15200000-0
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15100000-9, 15800000-6, 15300000-1, 03100000-2, 03200000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie w 2020 roku - pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15931.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia-Cukiernia Paweł Kropidłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18981.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie w 2020 roku - ziemniaki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14060.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Tomasz Stormowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12369.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie w 2020 roku - mięso, produkty mięsne, wędliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie w 2020 roku - ryby i przetwory rybne, oleje, mrożonki, kompoty, koncentraty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88575.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Art. Spoż. AGAWA Przemysław Sosnowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90750.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie w 2020 roku - różnych produktów spożywczych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63100.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Art. Spoż. AGAWA Przemysław Sosnowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67118.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBICHOWO
więcej: przetargi LUBICHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.