Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510004081-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634020-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie, Krajowy numer identyfikacyjny 53787500000000,
ul. Niepodległości
50,
22-175
Dorohusk, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 5661089 w. 20, e-mail
sekretariat@dorohusk.com.pl, faks
825 661 061.
Adres strony internetowej (url): www.ugdorohusk.e-bip.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I.Z.P. 271.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji. o formę zabezpieczenia kredytu długoterminowego stanowi weksel własny "in blanco" , o okres spłaty kapitału - od marca 2022 do listopada 2023 roku według harmonogramu spłaty zamieszczonego poniżej w pkt. 1.2., o spłata odsetek - odsetki naliczane będą w okresach kwartalnych na ostatni dzień kwartału, a ich spłata dokonywana będzie do 20 dnia miesiąca następującego po dacie naliczenia odsetek według harmonogramu spłaty przedstawionego w pkt. 1.3. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek z tym, że Wykonawca ma obowiązek każdorazowo kwartalnie informować Zamawiającego o kwocie naliczonych odsetek, o spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych budżetu gminy w latach 2019-2023, o termin uruchomienia kredytu- jednorazowo w dniu podpisania umowy (nie później niż do 27 grudnia 2019r.) przelewem na rachunek Zamawiającego BS Leśniowice O/Dorohusk nr rachunku: 50 8195 0009 2002 0030 0025 0001 o naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia o oprocentowanie kredytu zmienne ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M oraz marżę Wykonawcy obliczane od bieżącego salda, o waluta PLN o kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku, o Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, o Zamawiający dopuszcza wysokość prowizji przygotowawczej nie większej niż 0,5 %, 1.2. HARMONOGRAM SPŁAT KAPITAŁU: 1) 2022r. kwota spłaty kapitału 300.000,00 PLN z czego: - 75.000,00 PLN do 31.03.2022r. - 75.000,00 PLN do 31.05.2022r. - 75.000,00 PLN do 30.09.2022r. - 75.000,00 PLN do 30.11.2022r. 2) 2023r. kwota spłaty kapitału 700.000,00 PLN z czego: - 175.000,00 PLN do 31.03.2023r. - 175.000,00 PLN do 31.05.2023r. - 175.000,00 PLN do 30.09.2023r. - 175.000,00 PLN do 30.11.2023r. 1.3. HARMONOGRAM SPŁAT ODSETEK NALICZANYCH NA DZIEŃ: 1) 31.12.2019r. 2) 31.03.2020r. 3) 30.06.2020r. 4) 30.09.2020r. 5) 31.12.2020r. 6) 31.03.2021r. 7) 30.06.2021r. 8) 30.09.2021r. 9) 31.12.2021r. 10) 31.03.2022r. 11) 30.06.2022r. 12) 30.09.2022r. 13) 31.12.2022r. 14) 31.03.2023r. 15) 30.06.2023r. 16) 30.09.2023r. 17) 30.11.2023r. Płatne do 20 dnia miesiąca następującego po kwartale, pierwsze do 20.01.2020r., ostatnie do 20.12.2023r. 1.4. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępnia następujące dokumenty: 1.Opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu 2. Rb-28s za 2018r. 3. Rb-28s na dzień 30.09.2019r. 4. Rb-27s za 2018r. 5. Rb-27s na dzień 30.09.2019r. 6. Rb-NDS za 2018r. 7. Rb-NDS na dzień 30.09.2019r. 8. Rb-Z za 2018r. 9. Rb-Z na dzień 30.09.2019r. 10. Rb-N za 2018r. 11. Rb-N na dzień 30.09.2019r. 12. uchwała RIO z wykonania budżetu za 2018r. 13. uchwała RIO z wykonania budżetu za I półrocze 2019r. 14. prognoza spłaty długu 15. uchwała RIO w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2019 r. 16. uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej 17. uchwała RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu 18. Zarządzenie Wójta Gminy Dorohusk nr 81/2019 z 2.12.2019r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100482.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Ochrony Środowiska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105130.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.530.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Udzielenie w 2024 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gorzków
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.