eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeModernizacja amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu pn. "Rewitalizacja zdegradowanej części miastaamfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-09

Ogłoszenie nr 510004262-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze: Modernizacja amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu pn. "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Tytuł projektu: "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego" Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567600-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540254350-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 50658953000000, ul. ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (url): http://www.siemiatycze.eu/pl/ http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu pn. "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IF.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: A.Projekt amfiteatru i.Projekt zakłada budowę niezadaszonej widowni o pow. ok. 1760.4m2 na 2000 miejsc siedzących, z przewyższeniem rzędów od poziomu +/-0.00 do poz. +5.40m. Konstrukcja podłoża widowni projektowana jest jako płyta betonowa zbrojona, dylatowana, ułożona na zagęszczonym podłożu oraz na palach betonowych prefabrykowanych. Siedziska przewidziane są w konstrukcji drewnianej mocowanej do stelaży metalowych. W górnej części widowni, na koronie w centralnej jej części, zaprojektowano zadaszone stanowisko dla obsługi technicznej. Pomiędzy widownią a sceną przewiduje się wolną powierzchnię, pod nazwą: powierzchnia przyscenia, wielkości ok. 350.1 m2. Widownia posiada ukształtowane przewyższenie rzędów siedzeń powstałe w wyniku zaprojektowania nasypu o wysokości +5.40m w stosunku do powierzchni przyscenia na rzędnej +/- 0.00m. Zaprojektowane przewyższenie zapewnia odpowiednią widoczność z wszystkich rzędów. W części środkowej nasypu, w obrysie korony, pod płytą widowni, zaprojektowano pomieszczenia zaplecza sanitarnego dla publiczności - w tym niepełnosprawnych, oraz pomieszczenia magazynowe do przechowywania sprzętu i plandeki - membrany, wykorzystywanej jako lekkie, demontowalne przykrycie sceny. Scena zaprojektowana jest jako konstrukcja stalowa, przestrzenna, składająca się z ażurowych słupów stalowych posadowionych na fundamentach żelbetowych i więzarów stalowych. Cała konstrukcja stalowa sceny dostosowana jest do rozpięcia membrany zadaszenia oraz podwieszenia nagłośnienia i oświetlenia scenicznego. Nad sceną przewidziano konstrukcje systemowe - kratowe typu estradowego Quadro 39x60cm podwieszone na linkach stalowych mocowanych do wyciągarek elektrycznych. Dodatkowo słupy frontowe stanowią oparcie do konstrukcji systemowych pod nagłośnienie. Podłoga sceny, wyniesiona została nad poziom posadzki przyscenia na wysokość +1.50 m, w celu zapewnienia właściwej widoczności osobom siedzącym na widowni. Posadzka sceny przewidziana jest z desek kompozytowych (gładkich) na ruszcie systemowym (legary), pokrytych wykładziną estradową rozkładaną na sezon (rolki). Całość tworzyć będzie ustrój odpowiednio elastyczny, dostosowany do wymagań grup i zespołów tanecznych. Konstrukcja podscenia składa się płyty żelbetowej opartej na układzie słupów i fundamentach żelbetowych. Przewidziano wykonanie niezbędnych przepustów posadzkowych na instalacje techniczne i estradowe. Obudowę sceny tj. pokrycie dachu i częściowo ścian przewiduje się z membrany technicznej dachowej, elastycznej, odpowiednio zbrojonej i wodoszczelnej (gumowanej), w ustalonym kolorze. Dobór tkaniny i jej rodzaj oraz sposób mocowania do konstrukcji stalowej zadaszenia sceny zostanie powierzony firmie specjalistycznej zajmującej się tego rodzaju robotami. Pokrycie membraną dachową konstrukcji stalowej sceny traktowane będzie jako sezonowe, tj.w okresie organizowania imprez artystycznych i otwartych - w sezonie, na wolnym powietrzu. Membrana demontowana będzie na okres zimowy, kiedy amfiteatr nie będzie wykorzystywany. Po zdemontowaniu membrana będzie magazynowana w pomieszczeniach zlokalizowanych w pomieszczeniach magazynowych pod widownią amfiteatru. ii. Dane techniczne amfiteatru: o Powierzchnia widowni (dla ok. 2000 osób) - 1760.4 m2 o Powierzchnia sceny - 375.6 m2 o Powierzchnia przyscenia - 350.1 m2 B. Budowa zaplecza sanitarnego. i. Konstrukcja - płyta fundamentowa żelbetowa posadowiona na palach żelbetowych prefabrykowanych 30x30cm wbitych w grunt nośny (piasek drobny) znajdujący się na głębokości około 4.00m. ii. Ściany konstrukcyjne wewnętrzne i zewnętrzne z bloczków silikatowych grub 25 cm, ścianki wewnętrzne działowe grub.12cm. iii. Przewidziano realizację niezbędnych izolacji, instalacji i odpowiednie wykończenie pomieszczeń - zgodnie z informacjami podanymi w części graficznej projektu i projektach branżowych. iv. Wykończenie pomieszczeń: - Tynki - na ścianach i sufitach przewiduje się tynki cementowo-wapienne rodz.III, malowane farbami lateksowymi, dwukrotnie po uprzednim zagruntowaniu. - Posadzki - we wszystkich pomieszczeniach sanitarnych posadzki z płytek typu gres 30x30cm, ułożonych na klejach elastycznych mrozo- i wodoodpornych, na zagruntowanym podłożu pokrytych wodoszczelną folią w płynie. Fugi elastyczne, wodo- i mrozoodporne. - Okładziny ścian - ściany w węzłach sanitarnych obłożone płytkami glazurowanymi do wysokości min. 2.30m, w ustalonym układzie i kolorze. Zaprawy i kleje elastyczne, mrozoodporne, z dodatkami przeciwgrzybicznymi (zabezp. przed porastaniem), spoiny narożne wklęsłe oraz styk glazury z futrynami drzwi i okien - fuga trwale elastyczna. - Kabiny ustępowe - w konstrukcji systemowej, to jest przegrody i drzwi z płyt homogenicznych laminowanych w ustalonym kolorze, drzwi o wym. 100 x 120 cm, wys.2.20m, ścianki i drzwi wykonane 10cm nad posadzką. Wszystkie okucia w wykonaniu nierdzewny: stal nierdzewna szczotkowana lub powlekane - nie dopuszcza się malowania proszkowego. - Stolarka - okna doświetlające pomieszczenia sanitariatów z profili PCV w kolorze RAL 9007, szklone szkłem bezpiecznym (P4), zestawy szybowe termoizolacyjne, współczynnik przenikania dla zestawu (profile + szyba) U min.1.1 kW/m2 Drzwi zewnętrzne do pomieszczeń z profili ALU (ocieplone), jedno i dwuskrzydłowe, w wykonaniu antywłamaniowym. Drzwi wewnętrzne PCV, oszklone szkłem bezpiecznym (szyba laminowana). Okucia i zamki w drzwiach zewnętrznych antywłamaniowe (zamki klasy C4). Materiał izolacyjne - izolację posadzek, ścian zewnętrznych i stropu należy wykonać jako przeciwwilgociową z folii PE klejonej na zakładach, folii wodoszczelnej w płynie, a izolacje termiczne wykonać z polistyrenu ekstrudowanego grub. min. 5cm, oraz ze styropianu FS20 grub. 10cm - do izolacji termicznej ścian. i. Wyposażenie instalacyjne - w projektowanym budynku sanitarnym przewiduje się wykonanie instalacji: - wodociągowej wody zimnej, - wody ciepłej z podgrzewaczy elektrycznych, - kanalizacji sanitarnej, - wentylacji mechanicznej pomieszczeń, - wywietrzaków kanalizacji sanitarnej, - instalacja elektrycznej do celów oświetlenia, - inst. rozdzielni elektrycznej. ii. Parametry techniczne: - Powierzchnia zabudowy - 169.5 m2 - Powierzchnia użytkowa - 138.9 m - Kubatura budynku - 694.5 m3 - Długość budynku - 19.97 m - Szerokość budynku - 8.99 m - Wysokość budynku - 5.15 m C. Budowa drogi pożarowej i chodników Istniejącą drogę asfaltową przy amfiteatrze szerokości 3 m poszerzono do 4 m i zakończono placem nawrotnym 20x20m. Droga ograniczona krawężnikami betonowymi o nawierzchni asfaltobetonowej. Pasaże dla pieszych przy amfiteatrze przewidziano z kostki brukowej gr 6 cm na podsypce piaskowej 5 cm, obramowane obrzeżami betonowymi 20x6 cm D. Budowa oświetlenia wokół amfiteatru Wokół amfiteatru zaprojektowano montaż 16 słupów i opraw oświetleniowych zasilanych kablowo. E. Zieleń W obrębie amfiteatru zaprojektowano nasadzenia drzew krzewów i żywopłotu formowanego 2. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia .2.1. Wszystkie roboty budowlane wykonywać należy zgodnie z ,, Warunkami tech-nicznymi wykonywania i odbioru robót budowlano- montażowych '', polskimi normami oraz sztuką budowlaną. 2.2. W trakcie budowy zachować warunki prowadzenia prac zawarte w dokumentach prawnych dotyczących przedmiotowej Inwestycji. 2.3. Prace budowlane prowadzić pod bezpośrednim nadzorem uprawnionego kierowni-ka budowy. 2.4. Wszelkie ew. zmiany przestrzenne i materiałowe należy uzgodnić z projektantem, przed podjęciem czynności na budowie. 2.5. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w trakcie realizacji inwestycji, należy we-zwać projektanta, w celu uzgodnień projektowych w ramach nadzorów autorskich. 2.6. Zachować i stosować wszystkie przepisy BHP w trakcie prowadzenia robót budow-lanych. 2.7. Materiały stosowane przy realizacji robót muszą posiadać aktualne certyfikaty lub świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie. 2.8. W czasie stosowania środków chemicznych do zabezpieczeń elementów konstruk-cji obiektu należy przestrzegać przepisów ppoż. i BHP oraz postępować zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji producenta. 2.9. Wszystkie elementy i fazy wykonawstwa budynku winny być odebrane przez In-spektora nadzoru i potwierdzone stosownymi wpisami do Dziennika Budowy. 2.10. Całość robót winna być wykonana przez wykwalifikowanych robotników pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 2.11. Oprócz wytycznych zawartych w niniejszym opisie obowiązują uwagi i objaśnienia zamieszczone na poszczególnych rysunkach w części graficznej opracowania, oraz w projektach branżowych. 2.12. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę, w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. 2.13. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji tech-nicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopusz-cza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie "lub równoważne". Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy trakto-wać jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 2.14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiąza-nia równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.15. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowni-ków w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej. 2.16. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. , rysun-kach w części graficznej opracowania, oraz w projektach branżowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45237000-7, 45233130-9, 45100000-8, 45110000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7328966.94
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CETUS Sp. z o. o.
Email wykonawcy: cetus_losice@op.pl
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 3
Kod pocztowy: 08-200
Miejscowość: Łosice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9322914.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9322914.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11931000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.