eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieborowiceBudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - etap II



Ogłoszenie z dnia 2020-01-09

Ogłoszenie nr 510004421-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.

Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655340-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540068611-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający I: Gmina Pilchowice z siedzibą przy ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice; tel. (32) 235- 6521; faks (32) 235-6938; e-mail: ug@pilchowice.pl; adres strony internetowej: www.bip.pilchowice.pl
Zamawiający II: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Głównej 52, 44-144 Nieborowice; tel/faks (32) 332-7158; e-mail: ppk@pilchowice.pl; adres strony internetowej: ppk.pilchowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 24108075900000, ul. Główna 52, 44-144 Nieborowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 332 71 58, e-mail ppk@plichowice.pl, faks 32 332 71 58.
Adres strony internetowej (url): ppk.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zamawiający I: jednostka samorządu terytorialnego; Zamawiający II: komunalna osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1) Zamawiający I odpowiada za: a) oszacowanie wartości Części B zamówienia, b) zatwierdzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zatwierdzenie wyników lub unieważnienie postępowania, d) zawarcie umowy w zakresie dotyczącym Części B zamówienia. 2) Zamawiający II odpowiada za: a)oszacowanie wartości Części A zamówienia, b) przygotowanie, ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym ewentualne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców, wyjaśnień, a także zmiany specyfikacji, jeśli będą konieczne, c) w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: weryfikacja i ocena ofert, ewentualne prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w związku z koniecznością uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści ofert, wybór oferty lub ofert najkorzystniejszych, d)sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) zawarcie umowy w zakresie dotyczącym Części A zamówienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/PZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - Etap II w latach 2019-2020. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: 1) Część A - Kanalizacja sanitarna, obejmująca budowę kanalizacji sanitarnej o długości 3,1 km, rurociągów tłocznych o łącznej długości 509 m, 2 pompowni ścieków oraz rozbiórkę nawierzchni drogowych o łącznej powierzchni ok. 2.000 m2; 2) Część B - Roboty drogowe pn. "Przebudowa nawierzchni dróg gminnych, ul. Szkolna, ul. Górnicza, ul. Skarbnika, ul. Barbórki, ul. Gwarków w Pilchowicach", obejmująca rozbiórkę nawierzchni drogowych o łącznej powierzchni ok. 4.000 m2, przebudowę i odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach kanalizacyjnych o łącznej powierzchni ok. 6.550 m2 z poboczem o powierzchni ok. 500 m2, przy czym prowadzenie prac musi być realizowane we współpracy z wykonawcą kanalizacji, który jest koordynatorem robót. Zakres prac Części B obejmuje następujące ulice zlokalizowane w sołectwie Pilchowice: - ul. Szkolna (dawniej ul. Świerczewskiego), - ul. Górnicza, - ulice boczne do ul. Górniczej i ul. Leboszowkiej, - ul. Skarbnika, - ul. Barbórki, - ul. Gwarków, - ulice boczne do ul. Damrota. 2. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wynosi 5 lat (60 miesięcy) od daty końcowego odbioru prac. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 8 do SIWZ, obejmującym dokumentację projektową wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy - nie ujęcie w przedmiarze robót poszczególnych pozycji wynikających z dokumentacji projektowej nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności fizyczne pracownika budowlanego lub inne czynności fizyczne związane z zakresem prowadzonych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Procedura weryfikacji zastosowania postanowień niniejszego ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w niniejszym ustępie zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6a lub załącznik nr 6b do SIWZ dla Części A lub Części B zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45100000-8, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A - Kanalizacja sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3959852.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technical Solutions Sp. z o.o.
Email wykonawcy: administracja@technical-solutions.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 13B
Kod pocztowy: 47-230
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5774407.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5774407.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8723948.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.