Ogłoszenie z dnia 2020-01-10
Ogłoszenie nr 510004669-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim: Usługi utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10 L
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634602-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim, Krajowy numer identyfikacyjny 32547500000000,
ul. Piastów
10L,
66-600
Krosno Odrzańskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-68 383 99 10, e-mail
a.makles@krosno-odrz.sr.gov.pl, faks
0-68 383 04 55.
Adres strony internetowej (url): krosno-odrz.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sądownictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10 L
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):54/OA/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku dwupiętrowym z poddaszem użytkowym i dobudowaną klatką schodową z szybem windowym o powierzchni 2.672,97m² i następującym podziałem pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach i częstotliwością sprzątania: a/ piwnice o łącznej powierzchni netto 589,54 m²: Sprzątanie codzienne tj. w dni robocze - pokoje zatrzymań, wc zatrzymanych i powierzchnia komunikacyjna (wraz z szybem windy) i klatka schodowa - łącznie 247 m², Sprzątanie raz na kwartał - magazyn druków, magazyn gospodarczy, archiwa, magazyny dowodów rzeczowych, pomieszczenie przyłączy i maszynowni w obecności pracownika - 342,54 m², b/ parter o łącznej powierzchni netto 664,56 m²: Sprzątanie codzienne tj. w dni robocze - 3 /trzy/ sale rozpraw, 11 /jedenaście/ pomieszczeń biurowych, pokój nr 21 - w obecności pracownika, 1 /jedno/ pomieszczenie socjalne, 5/pięć/ toalet - łączna powierzchnia biurowa 450,16 m² i powierzchna komunikacyjna (wraz z szybem windy) i klatki schodowej - 178,40 m², Sprzątanie jeden raz w tygodniu - pokój ochrony w obecności pracownika o pow. 11,65 m², Sprzątanie raz w miesiącu - 3/trzy/ pomieszczenia przy salach rozpraw o łącznej powierzchni - 46,56 m2, c/ I piętro o łącznej powierzchni netto 757,32 m²: Sprzątanie codzienne tj. w dni robocze - 3 /trzy/ sale rozpraw, 17 /siedemnaście/ pomieszczeń biurowych, 1/jedno/ pomieszczenie socjalne, 4/cztery/ toalety - powierzchnie biurowe 533,15 m² i powierzchnie komunikacyjne (wraz z szybem windy) i klatki schodowe łącznie - 164,23 m², Sprzątanie dwa razy w tygodniu - 1 /jedno/pomieszczenie kasy o powierzchni 16,54 m² w obecności pracownika. Sprzątanie raz w miesiącu - 1 /jedno/ pomieszczenie przy sali rozpraw -14,88 m2, Sprzątanie raz na kwartał - 2/dwa/ pomieszczenia kancelarii o powierzchni - 28,52 m² w obecności pracownika. d) II piętro o łącznej powierzchni netto 151,75 m²: Sprzątanie codzienne tj. w dni robocze - 4/cztery/ pomieszczenia biurowe - o łącznej powierzchni 81,24 m² i powierzchni komunikacyjnej (wraz z szybem windy) 70,51 m². e) poddasze o łącznej powierzchni netto 509,80 m²: Sprzątanie codzienne tj. w dni robocze - 14 /czternaście/ pomieszczeń biurowych, 1/jedno/ pomieszczenie socjalne, 2 /dwie/ toalety - o łącznej powierzchni 275,10 m² i powierzchni komunikacyjnej (wraz z szybem windy) i klatki schodowej -136,80 m² Sprzątanie raz w tygodniu - pomieszczenia biurowe pok. 301 wraz z toaletą i pok. 302 o łącznej pow. 34,60 m², Sprzątanie co dwa tygodnie -1 /jedna/sala konferencyjna o powierzchni 45,70 m², Sprzątanie dwa razy w roku pomieszczenie biurowe pok. 310 o pow. 17,60 m² w obecności pracownika, Bilans powierzchni okien: - z PCV - 261,87 m² - okien połaciowych - 65,45 m². Mycie okien w części dobudowanej klatki schodowej wymaga użycia podnośnika dźwigowego. W budynku znajdują się 144 drzwi. Zakresy usług objętych przedmiotem zamówienia: 1. Zakres usług codziennych obejmuje: o utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych tj., ich odkurzanie, mycie odpowiednimi środkami (posadzki z gresu, tarkettu), o opróżnianie koszy wraz z ich myciem i wymianą worków plastikowych, o opróżnianie niszczarek i wymiana worków plastikowych o odkurzanie i czyszczenie dywanów, mebli, w tym mebli tapicerowanych odpowiednimi środkami, o odkurzanie i mycie barierek, poręczy, parapetów, luster, powierzchni szklanych, urządzeń biurowych za wyjątkiem sprzętu komputerowego, o sprzątanie i mycie odpowiednimi środkami pomieszczeń sanitarnych, ścian z glazury i posadzek, w tym dezynfekowanie i odkażanie muszli, sedesów, pisuarów, umywalek i zlewozmywaków, o uzupełnianie na bieżąco w łazienkach - papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, zawieszek wc i odświeżaczy powietrza, o na bieżąco mycie naczyń po naradach, szkoleniach w sali konferencyjnej, o sprzątanie, mycie mikrofalówek, ekspresów do kawy i uzupełnianie na bieżąco w pomieszczeniu socjalnym - mydła, płynu do naczyń i ręczników papierowych, o sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, przedsionków, o czyszczenie wycieraczek, o zamykanie okien i drzwi w budynku, wyłączanie z gniazd elektrycznych urządzeń typu czajniki elektryczne, ekspresy do kawy, kuchenki mikrofalowe itp., a także gaszenie świateł po zakończeniu sprzątania,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90911200-8, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134270.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Orion Next sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158147.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI (powtórka)
- Usługi pocztowe
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa urządzeń komputerowych do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.