eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2020-01-10

Ogłoszenie nr 510005347-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637197-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 67057452900000, ul. ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 345 12 60, e-mail sekretariat@cmk.radom.pl, faks 48 345 12 60.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.cmk.radom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UC-2131-1-5/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów - usługa wywozu odpadów 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 4.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w tym: 1) inne odpady komunalne: nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne, kod: 20 03 01; 2) odpady z ogrodów i parków - w tym z cmentarzy; a) odpady ulegające biodegradacji, kod: 20 02 01; b) inne odpady nieulegające biodegradacji, kod 20 02 03; 3) odbieranie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie: a) papier i tektura, kod: 15 01 01; b) szkło, kod: 15 01 07; 4) odpady budowlane, kod: 17 01 07; 5) odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych: a) zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12; kod: 16 02 13 (świetlówki, monitory); b) zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13, kod: 16 02 14, c) niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń, kod: 16 02 15*, d) elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15, kod: 16 02 16, 6) baterie i akumulatory: a) baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) kod: 16 06 04 4.2 Odbieranie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu: Na terenie Cmentarza Komunalnego obowiązywać będzie system pojemnikowy i kontenerowy zbiórki odpadów. 4.3 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) 1) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l oraz z kontenerów o pojemności 7 m³. Częstotliwość odbioru odpadów: co najmniej 1 raz na tydzień lub wg potrzeb na zgłoszenie w przypadku zapełnienia pojemników i kontenerów. 4.4 Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody: 15 01 01; 15 01 07). Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu będzie się odbywać w systemie pojemnikowym. Częstotliwość odbioru odpadów (kod: 15 01 01): co najmniej 1 raz na dwa tygodnie. Częstotliwość odbioru odpadów (kod: 15 01 07): co najmniej 1 raz na kwartał. 1) Wprowadza się dwa rodzaje pojemników: a) pojemnik oznaczony kolorem niebieskim z przeznaczeniem na: papier, tekturę, opakowania z papieru i tektury; b) pojemnik oznaczony kolorem zielonym z przeznaczeniem na: szkło oraz opakowania ze szkła. 2) Kolorystyka i pojemność: a. pojemnik oznaczony kolorem zielonym - o pojemności nie mniejszej jak 1100 l b. pojemnik oznaczony kolorem niebieskim - o pojemności nie mniejszej jak 1100 l 4.5 Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodzie: a) odpady ulegające biodegradacji, kod: 20 02 01; będzie się odbywać w systemie kontenerowym Kolorystyka i pojemność: kontener oznaczony kolorem brązowym - o pojemności nie mniejszej jak 7 m³. Częstotliwość odbioru odpadów: co najmniej 1 × miesiąc. b) inne odpady nieulegające biodegradacji, kod 20 02 03; Odpady odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l oraz z kontenerów o pojemności 7 m³. Częstotliwość odbioru odpadów: co najmniej 1 raz na tydzień lub wg potrzeb na zgłoszenie w przypadku zapełnienia pojemników i kontenerów. 4.6 Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodach: 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12; 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13; 16 02 15* - niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń; 16 02 16 -elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15; 16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego (odbierane będą z pojemników o pojemności 120 litrów) Częstotliwość odbioru - dwa razy w roku (w cyklu wiosna i jesień). 4.7 Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów budowlanych o kodzie: 17 01 07 z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego tj.: a) dostawa na telefoniczne zgłoszenie, minimum jednego kontenera KP-7, na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie cmentarza. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów, w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów; b) odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 h; c) dostawa zamówionego kontenera na teren cmentarza nastąpi w ciągu 48 h. 4.8 Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia od 100 szt. do 110 szt. sprawnych i estetycznych pojemników o pojemności nie mniejszej jak 1100 l oraz od 15 szt. do 20 szt. kontenerów bez wierzchniej pokrywy o pojemności nie mniejszej jak 7 m³ na odpady, pojemników o pojemności 120 litrów do 6 szt., ustawianych w miejscach i ilościach wskazanym przez Zamawiającego, opisane nazwą danej frakcji oznaczone kolorami: niebieski - papier, zielony - szkło, brązowy - odpady biodegradowalne, przeznaczone do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów. 4.9 Odebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska, w celu osiągnięcia wymaganych prawem poziomów recyklingu , przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 4.10 Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji rodzajowej i ilościowej przyjmowanych odpadów w formie kart przekazywania odpadów zgodnie z zapisami ustawy z 14 grudnia 2012 roku o odpadach. 4.11 Zamawiający dopuszcza sporządzanie wyłącznie kart przekazania odpadów komunalnych, które wchodzą w życie z dniem 01.01.2020 r., obejmujących odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, po zakończeniu danego miesiąca którego dotyczą. 4.12 Zamawiający wymaga, by osoby które wykonywać będą czynności wypełniające definicję stosunku pracy związane z wywożeniem odpadów w ramach realizacji umowy, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umów o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 378000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUEZ WSCHÓD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: suezwschod@suez.com
Adres pocztowy: ul. Ciepłownicza 6
Kod pocztowy: 20-479
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 397570.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397570.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 397570.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Komisja Przetargowa proponuje wybrać do realizacji ofertę Wykonawcy: SUEZ WSCHÓD Sp. z o.o. ul. Ciepłownicza 6, 20-479 Lublin (Cena ofertowa brutto: 397.570,68 złotych, termin zapłaty: 22 dni) ponieważ jest jedyną złożoną ofertą, nie podlega odrzuceniu - w toku oceny uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00 pkt, z czego 60,00 pkt za kryterium cena oferty, 40 pkt za kryterium termin zapłaty). Zaoferowana cena nie przekracza kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1) lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych, Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta przed upływem terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.