eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaRozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki l-ctwa Krzywina. IV postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-13

Ogłoszenie nr 510005932-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Nadleśnictwo Chojna: Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki l-ctwa Krzywina. IV postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615458-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Chojna, Krajowy numer identyfikacyjny 81053905400000, ul. ul. Szczecińska 36, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 141 077, e-mail chojna@szczecin.lasy.gov.pl, faks 914 141 086.
Adres strony internetowej (url): http://chojna.szczecin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki l-ctwa Krzywina. IV postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego o część biurową (kancelarię wraz z przedpokojem i sanitariatem) o powierzchni zabudowy 49,82m2 i kubaturze 189,30m3 wraz z budową zewnętrznych instalacji: kanalizacji sanitarnej i elektrycznej oraz przebudową schodów do kotłowni. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dobudowę do ściany szczytowej budynku jednokondygnacyjnego, murowanego o konstrukcji stropu i dachu - drewnianej b) pokrycie dachówką o wzorze i kolorze jak istniejący budynek c) wykonanie elewacji - po dociepleniu za pomocą styropianu - z tynku strukturalnego o wzorze i kolorystyce jak istniejący budynek. d) przystosowanie pomieszczeń w tym łazienki do korzystania przez osoby niepełnosprawne e) wyposażenie w instalacje: (1) budowa przyłącza energetycznego (2) instalacja elektryczna wewnętrzna (3) instalacja c.o. - poprzez włączenie się do istniejącej instalacji w pomieszczeniu piwnicznym, ponadto jako niezależne źródło ogrzewania wykonanie instalacji z grzejnikami elektrycznymi (4) instalacja wodociągowa - poprzez włączenie się do istniejącej instalacji w pomieszczeniu piwnicznym (5) instalacja kanalizacyjna-zewnętrzna - poprzez wykonanie przyłącza do istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków (6) instalacja wentylacyjna - grawitacyjna oraz mechaniczna (7) instalacja telefoniczna - demontaż starej i wykonanie nowego przyłącza wraz z budową instalacji wewnątrz pomieszczenia biurowego (8) budowa instalacji monitoringu zewnętrznego (9) zagospodarowanie terenu f) wykonanie protokołów badań i sprawdzeń wykonanych instalacji g) wykonanie i dostarczenie dokumentacji geodezyjnej - powykonawczej (względnie przedłożenie potwierdzenia jej złożenia w Wydziale Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Gryfinie) wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45310000-3, 45330000-9, 45311100-1, 45312000-7, 45314320-0, 45317000-2, 32235000-9, 35120000-1, 35125300-2, 51310000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 336239.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Pakiet
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Torowa 8
Kod pocztowy: 74-300
Miejscowość: Myślibórz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381849.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381849.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 422184.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.