Ogłoszenie z dnia 2019-01-10
Ogłoszenie nr 510006490-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Przedszkole Nr 420: Zakup i dostawa produktów garmażeryjnych oraz pieczywa do kuchni Przedszkola nr 420 "Nasza Bajka" w Warszawie w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658794-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Nr 420, Krajowy numer identyfikacyjny 14733129500000,
ul. ul. św. Urszuli Ledóchowskiej
8,
02972
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 397 22 77, e-mail
sekretariat420@gmail.com, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.przedszkole420.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów garmażeryjnych oraz pieczywa do kuchni Przedszkola nr 420 "Nasza Bajka" w Warszawie w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/0003/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa produktów garmażeryjnych i pieczywa do kuchni Przedszkola nr 420 "Nasza Bajka" w Warszawie w 2019 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Częściach od nr 1 do nr 2. 2) Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Część nr 1 - Wyroby garmażeryjne, Część nr 2 - Pieczywo. 3) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, według zapotrzebowania Zamawiającego, które będą realizowane zgodnie z zamówieniem składanym pisemnie, telefonicznie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm., dalej jako "ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną") przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 12 - 24 godziny licząc od godziny złożenia zamówienia, a w przypadku pieczywa w terminie nie dłuższym niż 12 godzin licząc od godziny złożenia zamówienia. W przypadku zamówienia złożonego telefonicznie, osoba upoważniona przez Zamawiającego niezwłocznie potwierdzi dane zamówienie na piśmie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 4) Wykonawca wszystkie dostawy do Zamawiającego realizował będzie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 6.30. W wyjątkowych sytuacjach zmiana dnia i godziny dostawy jest możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Strona inicjująca zmianę dnia i godziny dostawy zobowiązana jest do potwierdzenia tej zmiany na piśmie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 5) Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego i niezwłocznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. W szczególności, w przypadku zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego po złożeniu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia powyższej zmiany i dostawę brakującej części zamówienia w terminie dostawy pierwotnego zamówienia nie później niż w terminie do 60 minut od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zwiększonego zapotrzebowania, pod warunkiem, iż zgłoszenie takiej okoliczności nastąpiło nie później niż do godziny 9.30 w dniu dokonania dostawy obejmującej pierwotne zamówienie i po dokonaniu odbioru pierwotnego zamówienia. 6) Każda dostawa winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej dostawy na części. 7) Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub wad jakościowych zrealizowanej dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem z zachowaniem zasady równoważności i równowartości w terminie nie dłuższym niż 60 minut od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu. 8) W przypadku nie uznania oceny Zamawiającego co do kwestionowanej ilości towaru lub jego jakości przez przedstawiciela Wykonawcy, niedostarczenia zamówionego towaru, a także niedokonania jego wymiany na towar właściwy w terminie wskazanym powyżej, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu interwencyjnego zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej lub u dowolnego dostawcy. 9)Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. (dotyczy Części nr 1 - Części nr 2) lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 umowy, w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-6
Dodatkowe kody CPV: 15894300-4, 15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa produktów garmażeryjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17586.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "JAREK" Pracownia Domowych Pierogów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18175.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42380.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Osiedlowa - Sławomir Krzosek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39944.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych 2025/2026
- Sukcesywna dostawa żywności 2025 - 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.