To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 510006892-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki: Wykonanie odwodnienia budynku, utwardzenia placu i ogrodzenia terenu przy leśniczówce Łękno.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591877-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki, Krajowy numer identyfikacyjny 63001552500000,
ul. Babki
2,
61-160
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 788 043, e-mail
babki@poznan.lasy.gov.pl, faks
618 788 107.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_babki/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwodnienia budynku, utwardzenia placu i ogrodzenia terenu przy leśniczówce Łękno.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia budynku, utwardzenia placu, ogrodzenia terenu przy leśniczówce w Łęknie. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania Przedmiarem robót (Załącznik nr 2), ofertą wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? równowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów nalez?y czytac? w ten sposób, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub równowaz?ne". Przez poje?cie "lub równowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produktów, materiałów i technologii spełniaja?cych wymagania w zakresie standardów jakos?ciowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych załoz?onych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materiałów równowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca równiez? dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadac? w stosunku do uz?ytych materiałów i urza?dzen? komplet dokumentów zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyników badan?, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumentów uzupełniaja?cych), które be?da? podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania na podstawie umów o pracę osób, które wykonują niżej wymienione czynności: - Roboty budowlane - rozbiórki, brukarskie, ogólnobudowlane wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 PZP. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. po. 53, 730, zwanej dalej "ustawą PZP" oraz w sprawach nieregulowanych ustawą, przepisy ustawy - Kodeks cywilny. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 ustawy PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
89980.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MELIOPOZ"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89980.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- AN/ZP/19/25 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 4, 61-138 Poznań w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej
- Przegląd, konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia w roku 2025 dla ROPS w Poznaniu
- Przedłużenie wsparcia serwisowego urządzeń Fortinet
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.