eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoObsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnej w ilości 58 szt. na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510006941-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Gniezno: Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnej w ilości 58 szt. na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633477-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Gniezno, Krajowy numer identyfikacyjny 63128080900000, ul. Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 265 623, e-mail rdwgniezno@wzdw.pl, faks 614 265 894.
Adres strony internetowej (url): www.wzdw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnej w ilości 58 szt. na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZDW.RDW.272.08.GN.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnej w ilości 58 szt. na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie. Zakres robót: wymiana przepalonych żarówek, usuwanie drobnych usterek, czyszczenie i konserwacja szaf sterowniczych i sterowników min. raz na 2 miesiące, mycie masztów i czyszczenie latarń, soczewek i odbłyśników - min. raz na miesiąc lub w przypadku zlecenia przez Zamawiającego, prowadzenie korekt czasowych faz i cykli sygnalizacji, malowanie masztów i latarń żeliwnych szaf sterowniczych i zasilających jeden raz w roku, prowadzenie bieżących przeglądów sygnalizacji świetlnej w tym przegląd sterowników, instalacji - raz w miesiącu lub w przypadku zgłoszenia awarii

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZUBERD - ZBiKUBRD Rafał Wojciechowski i Józef Wojciechowski
Email wykonawcy: zbikubrd@wp.pl
Adres pocztowy: Cielimowo, ul. Świerkowa 32
Kod pocztowy: 62-220
Miejscowość: Niechanowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116604.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116604.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116604.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.