Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 510007064-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej": Usługa prowadzenia obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" oraz udzielenia kredytu odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624898-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540250507-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", Krajowy numer identyfikacyjny 30215640600000,
ul. ul. św. Michała
43,
61-119
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 646 74 00, e-mail
zm@goap.org.pl, faks
61 646 74 01.
Adres strony internetowej (url): www.goap.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenia obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" oraz udzielenia kredytu odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP.271.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" (dalej "Zamawiający" lub "Związek") oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w 2020 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym jednego rachunku podstawowego budżetu Związku, ośmiu oprocentowanych rachunków budżetu Związku dla obsługi środków z funduszy Unii Europejskiej i innych środków ze źródeł zagranicznych i krajowych (w EURO), rachunków do obsługi funduszy specjalnych i celowych (np. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych), dziesięciu rachunków pomocniczych, w tym oprocentowanych rachunków sum depozytowych, założenie i prowadzenie w systemie ok. 150.000 wirtualnych rachunków kontrahenckich opisanych w części IV SOPZ; 2) Zapewnienie możliwości wystawiania dyspozycji obciążeniowych, powodujących powstanie salda debetowego rachunku podstawowego budżetu Związku, a tym samym udzielenie Zamawiającemu odnawialnego kredytu w rachunku podstawowym, przeznaczonego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Związku, zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w wysokości określonej uchwałą budżetową Zgromadzenia Związku na dany rok budżetowy, lecz nie przekraczającej 12.000.000,00 zł; 3) Usługi konsolidacji sald obejmującej wskazane przez Zamawiającego rachunki, w tym w szczególności rachunek bieżący Związku. Wykonawca umożliwi dokonywanie na koniec każdego dnia sumowanie sald grupy rachunków obejmujących rachunek podstawowy budżetu i inne rachunki wskazane przez Zamawiającego w sposób wirtualny (tj. bez fizycznego przelewu środków). W przypadku powstania salda debetowego na rachunku podstawowym budżetu Związku, Wykonawca dokona kompensaty tego debetowego salda z dzienną sumą sald rachunków bankowych podlegających konsolidacji. Zamawiający będzie na bieżąco informowany za pomocą bankowości elektronicznej o wyniku konsolidacji i wysokości odpisanych odsetek w postaci raportów z możliwością edycji i przeprowadzania analiz; 4) Generowanie dziennych wyciągów elektronicznych dostępne najpóźniej od godz. 7:30 następnego dnia roboczego; 5) Przelew środków zgromadzonych na wybranych przez Zamawiającego rachunkach Związku, bez dyspozycji, na koniec każdego miesiąca i każdego roku, na rachunek podstawowy budżetu Związku; 6) Realizację zleceń stałych; 7) Usługę kolekcjonowania płatności masowych, czyli zapewnienie indywidualnego rachunku wirtualnego dla płatności zamawiającego; 8) Świadczenie usługi SMS, polegającej na wysyłaniu tekstowych wiadomości SMS do podmiotów dokonujących opłaty za gospodarowanie odpadami. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
288000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
288000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.