To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 510007123-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Urząd Dozoru Technicznego: Sukcesywna dostawa wody źródlanej oraz mineralnej dla Urzędu Dozoru Technicznego w 2020 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606189-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Dozoru Technicznego, Krajowy numer identyfikacyjny 17196300000000,
ul. ul. Szczęśliwicka
34,
02-353
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 722 100, e-mail
przetargi@udt.gov.pl, faks
225 722 388.
Adres strony internetowej (url): www.udt.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wody źródlanej oraz mineralnej dla Urzędu Dozoru Technicznego w 2020 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-DA-54/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w Części nr 1 (dotyczącej jednostek UDT zlokalizowanych w regionie północno-wschodnim Polski) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) i załącznikiem nr 9 do SIWZ (orientacyjne zapotrzebowanie jednostek UDT na wodę w 2020 r. dla części nr 1) jest: 1) dostawa i instalacja urządzeń do dystrybucji wody gorącej i zimnej - dużych lub małych dystrybutorów, pompek ręcznych oraz stojaków do urządzeń lub stojaków do butli - w zależności od wyboru dokonanego przez Zamawiającego; 2) sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej w butlach plastikowych, o pojemności 18,9 litrów (+/- 0,1l) do urządzeń do dystrybucji wody i odbiór pustych butli; 3) dostawa kubków biodegradowalnych. 2. Przedmiotem zamówienia w Części nr 2 dotyczącej jednostek UDT zlokalizowanych w regionie południowo-zachodnim Polski zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia i załącznikiem nr 9 do SIWZ (orientacyjne zapotrzebowanie jednostek UDT na wodę w 2020 r. dla części nr 2)jest: 1) dostawa i instalacja urządzeń do dystrybucji wody gorącej i zimnej - dużych lub małych dystrybutorów, pompek ręcznych oraz stojaków do urządzeń lub stojaków do butli - w zależności od wyboru dokonanego przez Zamawiającego; 3) sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej w butlach plastikowych, o pojemności 18,9 litrów (+/- 0,1l) do urządzeń do dystrybucji wody i odbiór pustych butli; 4) dostawa kubków biodegradowalnych. 3. Przedmiotem zamówienia w Części nr 3, jest sukcesywna dostawa wody mineralnej(gazowanej i niegazowanej) w butelkach plastikowych o pojemności 0,5 litra oraz 1,5 litra zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) i załącznikiem nr 9 do SIWZ (orientacyjne zapotrzebowanie jednostek UDT na wodę w 2020 r. dla części nr 3) jest: 1) dostawa naturalnej wody mineralnej wysokonasyconej dwutlenkiem węgla (gazowanej),nisko - lub średnio zmineralizowanej o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 30 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych - butelkach plastikowych typu PET o pojemnościach 0,5 litra oraz 1,5 litra, 2) dostawa naturalnej wody mineralnej nienasyconej dwutlenkiem węgla(niegazowanej), nisko- lub średnio zmineralizowanej o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 30 mg/l oraz magnezu 50
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15981000-8
Dodatkowe kody CPV: 39222120-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ nr 1 (dotycząca jednostek UDT zlokalizowanych w regionie północno-wschodnim Polski) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części nr 1 złożono jedną ofertę Wykonawcy EDEN SPRINGS Sp. z o.o., ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Ofertę uznaje się za odrzuconą - nie ma innych ważnych ofert, które Zamawiający mógłby poddać ocenie i z których mógłby dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie części nr 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp., gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ nr 2 (dotyczącej jednostek UDT zlokalizowanych w regionie południowo-zachodnim Polski) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części nr 2 złożono jedną ofertę Wykonawcy EDEN SPRINGS Sp. z o.o., ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Ofertę uznaje się za odrzuconą - nie ma innych ważnych ofert, które Zamawiający mógłby poddać ocenie i z których mógłby dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie części nr 2 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp., gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ nr 3 (dotyczy dostawy wody w butelkach plastikowych) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych "Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty" |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ nr 4 (dotyczy dostawy wody w butelkach szklanych) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28114.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lyreco Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34580.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa produktów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.