Ogłoszenie z dnia 2019-01-11
Ogłoszenie nr 510007248-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Drawno w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 653320-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096700100000,
ul. ul. Kościelna
3,
73220
Drawno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 682 031, e-mail
gwisniowski@drawno.pl, faks
957 682 031.
Adres strony internetowej (url): www.drawno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Drawno w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIOŚ.271.07.2018.JM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowią usługi w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) polegające na: "Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Drawno w 2019 r.". Zakres usługi obejmuje: 1. codzienne oczyszczanie ulic, chodników, placów, parku w tym mechaniczne lub ręczne omiatanie; 2. usuwanie na bieżąco wyrastających chwastów i traw oraz śmieci z rowków przy krawężnikach ulic, tam gdzie one występują, kiedy nie zalega na ulicach pokrywa śnieżno-lodowa; 3. pielęgnacja, utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych i podlewanie (ogrodów, kwietników, żywopłotów), grabienie wiosenne i jesienne trawników oraz liści, koszenie trawy z grabieniem lub mulczowaniem na wolnych placach, promenadzie, oraz poboczach dróg do granic miasta, zgodnie z załączonymi wykazami i poniższym wykazem w okresie maj - październik: a) 14 - krotnie, (pierwsze koszenie należy wykonać przed 1 maja): -centrum miasta: pl. Wolności i fontanna, ul. Pomorska, ul. Kolejowa przy pomniku, -promenada do hangaru z placem zabaw przy ul. Kolejowej, -wokół spichlerza, -ul. Żeromskiego; b)11 - krotnie -plac zabaw, boisko i tereny zielone przy blokach przy ul. Kolejowej i Kaliskiej, -promenada od hangaru do boiska, -ruiny zamku Wedlów, -ul. Ogrodowa przy kościele, -ul. Łąkowa, -ul. Poprzeczna, -ul. Szkolna, -ul. Choszczeńska -róg ul. Kaliska i Kolejowa; c)6 - krotnie pozostałe tereny; 3.1.częstotliwość koszenia trawy należy dostosować do czynników atmosferycznych (uzależniona będzie od pogody oraz intensywności wzrostu trawy - w okresie deszczowym wzmożona częstotliwość), zakres usługi obejmuje uzyskanie wysokości trawy max do 15 cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie; 4. utrzymanie ulic, chodników, przystanków komunikacyjnych w mieście w okresie zimowym zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: a) odśnieżanie ulic, chodników, przystanków komunikacyjnych, b) zwalczanie śliskości i gołoledzi, c) sypanie piaskiem ulic i chodników (zakup piasku we własnym zakresie); 5. w okresie roztopów usuwanie zalegającej na chodnikach i jezdniach warstwy śnieżnej, usuwanie na bieżąco, w sposób ciągły, pozostałego na jezdni piasku służącego do likwidacji śliskości pośniegowej, w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji deszczowej; 6. bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz wywóz zmiotek zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Drawno; 7. konserwacja i naprawa koszy ulicznych; 8. utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina oraz które są położone na terenie miasta Drawno przy drogach publicznych bez względu na kategorię tych dróg; 9. sprzątanie miasta oraz parku po imprezach masowych organizowanych przez gminę; 10. awaryjne uprzątanie nieczystości i innych zanieczyszczeń z chodników, ulic lub skrzyżowań powstałych w wyniku nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia; 11. wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia; 12. zamiatanie ręczne w przypadku braku możliwości dojazdu sprzętu mechanicznego i inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale III niniejszego SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna "Nad Drawą"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
190000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przegląd eksploatacyjny 35 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2025 r."
- Kompleksowa usługa pralnicza polegająca na przeprowadzeniu prania wodnego dla Domu Studenckiego "Wcześniak" Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- uprzątniecie śmieci, gabarytów i gruzu z budynku mieszkalnego wyłączonego z użytku przy ul. Gibalskiego 12 w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz powstających w wyniku oczyszczania ścieków z terenów WZZOZ Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych na terenie Gminy Władysławowo
- Utrzymanie i konserwacja gminnej sieci kanalizacji deszczowej
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.