Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 510007366-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634034-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Krajowy numer identyfikacyjny 18063549200000,
ul. Korczowa - Przejście Graniczne
-,
37-552
Młyny, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 242 550, e-mail
korczowazopg@gmail.com, faks
166 242 550.
Adres strony internetowej (url): https://zopgkor.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://zopgkor.bip.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAE-242/11/II/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku. 2. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV na dostawy (zgodne z załącznikiem nr 3): papier toaletowy - 33761000-2, ręczniki papierowe do rąk - 33763000-6, mydło - 33711900-6, środki czyszczące i polerujące - 39830000-9, różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych - 39525000 - 8, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 33631600-8. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowego przejścia granicznego w Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 14:00. 5. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33763000-6
Dodatkowe kody CPV: 33711900-6, 39830000-9, 33631600-8, 39525000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33654.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FREGA Frejowski, Garbol Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33663.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- TP-25/24 Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i ran.
- ZP/DAGZ/02/2024
- dostawa środków dezynfekcyjnych oraz preparatów biobójczych (ZP-81/2024)
- Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, DZP.261.11.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.