eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-15

Ogłoszenie nr 510007831-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Płońsku: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628044-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Płońsku, Krajowy numer identyfikacyjny 13038018600000, ul. ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, e-mail zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl, faks 236 623 816.
Adres strony internetowej (url): https://www.powiat-plonski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych i ich złomowanie gwarantujące niemożność powtórnego użycia. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji pojazdów i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1751 ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo w Tabeli poniżej: Tabela- Szczegółowy wykaz tablic L.p. Rodzaj tablicy Jednostka Ilość szacunkowa 1. tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 30 600 2. tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem sztuka 600 3. tablice zwyczajne motocyklowe/pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem sztuka 100 4. tablice zwyczajne motocyklowe sztuka 1 680 5. tablice zwyczajne motorowerowe/silnik elektryczny sztuka 100 6. tablice zwyczajne motorowerowe sztuka 420 7. tablice zwyczajne i tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone sztuka 120 8. tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem sztuka 120 9. tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe oraz tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem/ sztuka 60 10. tablice indywidualne motocyklowe oraz tablice indywidualne motocyklowe /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem/ sztuka 40 11. tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 40 12. tablice zabytkowe motocyklowe sztuka 40 13. tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 200 14. tablice tymczasowe motocyklowe sztuka 60 15. tablice tymczasowe motorowerowe sztuka 60 16. tablice profesjonalne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 200 17. tablice profesjonalne motocyklowe sztuka 100 18. tablice profesjonalne motorowerowe sztuka 100 3. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia od miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Zamówienie na dostawy tablic rejestracyjnych Wykonawca realizował będzie partiami w terminach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego rodzajowo- ilościowego zamówienia, składanego przy pomocy oprogramowania udostępnionego przez Wykonawcę na czas realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt.13 lub w szczególnych przypadkach droga elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowiązany będzie określić minimalną ilość tablic, jaką Zamawianych będzie mógł zamówić w ramach jednej dostawy. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie odbywać się w następujących terminach: 1) dostawa tablic indywidualnych i wtórników w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, 2) dostawa wszystkich pozostałych tablic rejestracyjnych w terminie 21 dni od dnia złożenia zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia na 3 dni robocze przed planowaną datą dostawy z wyłączeniem wtórników i tablic indywidualnych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w Tabeli w pkt 2 bez ponoszenia kosztów. Zamawiający przyjął ilość tablic każdego rodzaju w skali 2 lat w oparciu o analizę potrzeb z lat poprzednich. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100 % podanych ilości danego rodzaju tablic. Ilości poszczególnych rodzajów tablic w ramach świadczonej dostawy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca zobowiązany jest wyrazić zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowo-rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych tablic stanowiących przedmiot zamówienia poniżej ilości określonych szacunkowo w Tabeli oraz złożonej ofercie, w zależności od potrzeb. Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych tablic w zależności od potrzeb własnych do limitu posiadanych środków finansowych. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, na czas trwania umowy pojemniki (skrzynie itp.) wielokrotnego użytku do składowania zwróconych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru na własny koszt zwróconych tablic rejestracyjnych na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego i do złomowania zwróconych tablic rejestracyjnych w sposób gwarantujący niemożność ich powtórnego użycia. 9. Protokolarny odbiór zwróconych do złomowania tablic rejestracyjnych składowanych w magazynie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Płońsku odbywać się będzie w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru. 10. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca zobowiązany będzie na dostarczone tablice udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać złożonemu zamówieniu. 13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie użyczyć Zamawiającemu program komputerowy do składania zamówienia na tablice rejestracyjne, umożliwiający jednocześnie podgląd złożonych zamówień. Oprogramowanie winno być dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest również przeszkolić pracowników Zamawiającego (minimum dwie osoby) w zakresie działania niniejszego oprogramowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 388132.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J.
Email wykonawcy: tablice@protab.lh.pl
Adres pocztowy: ul.Marii Konopnickiej 11 B
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425197.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425197.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 446699.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.