To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-15
Ogłoszenie nr 510007894-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.
Urząd Gminy Wiskitki: Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562991-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wiskitki, Krajowy numer identyfikacyjny 54654900000000,
ul. ul. Kościuszki
1,
96-315
Wiskitki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
468 567 212, e-mail
ug_wiskitki@onet.pl, faks
468 554 154.
Adres strony internetowej (url): http://wiskitki.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I.Z.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA pn. "Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego dla 24 odcinków dróg na terenie Gminy Wiskitki" jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej związanej z budową, przebudową lub rozbudową sieci oświetlenia ulicznego wraz ze sporządzeniem wniosku o uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub ze sporządzeniem wniosku na dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, odrębnie dla każdego z zadań inwestycyjnych. W zakresie organizacji prac projektowych: o zdefiniować i dokonać analizy niezbędnych do rozwiązania zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej, o zbudować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram czynności wraz z planem opisowym, o na bieżąco, pod nadzorem Zamawiającego, monitorować wykonywanie harmonogramu W zakresie zawartości dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy: 1. pozyskanie map do celów projektowych, sporządzić lub pozyskać aktualną mapę sytuacyjno- wysokościową i ewidencyjną, zawierającą wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej oświetlenia ulicznego, służącej do uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, UWAGA: Zamawiający jest w posiadaniu map do celów projektowych (w wersji papierowej, pdf, dxf) dla części dróg i ulic których wykaz stanowi załącznik nr 10 do SIWZ i które przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2. wykonanie koncepcji projektu 3. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, z prawem do wielokrotnego bezterminowego wykorzystania oraz możliwością wprowadzenia nieistotnych zmian i realizacji projektu ze zmianami w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD, 4. pozyskać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje, wynikające ze specyfiki opracowania i niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, 5. sprawdzenia projektowe, 6. uwzględnić wycinkę lub zabezpieczenie drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów oświetlenia ulicznego, 7. zaprojektować zabezpieczenie infrastruktury technicznej po uprzednim pozyskaniu stosownych warunków zarządców sieci, w razie potrzeby zaproponować rozwiązanie kolizji sieci na warunkach wydanych przez odpowiednich zarządców sieci, 8. uzyskać pisemne zgody oraz wykonać wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w wersji elektronicznej (Excel), z podaniem numerów działek i adresów, oparty na zapisach w ewidencji nieruchomości i w księgach wieczystych, jeśli specyfika opracowania będzie tego wymagała, celem uzyskania dla Zamawiającego prawa dysponowania terenem dla celów budowlanych, w przypadku powstania takiej potrzeby, 9. sporządzić kompletny wniosek z załącznikami do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub na dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, pozwalających na realizację prac budowlanych, wraz z oświadczeniem o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, zawierającym wyspecyfikowany wykaz działek i złożyć go w odpowiednim organie administracji budowlanej, 10. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujących w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów i technologii oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru- w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej, 11. opracowanie przedmiaru robót zawierającego opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, opracowany na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej, 12. opracowanie kosztorysów inwestorskich na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. 13. opracować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy realizowanych robót, dostosowane do specyfiki i skomplikowania realizowanych robót. Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania architektoniczno-budowlane, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty inżynierskie, a w szczególności: o racjonalne rozwiązania lokalizacji i efektywne zagospodarowanie przestrzeni przeznaczonej pod inwestycję.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Działki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26300
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MK ELEKTRO PROJEKT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32349
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Antoniew, Franciszków, Jesionka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44900
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Peldom sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55227
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Starowiskitki Parcel, Cyganka, Miedniewice, Kamionka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - postępowanie zostało obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Część unieważniona zamówienia dotyczyła odcinka drogi na terenie Gminy Wiskitki, którego właścicielem lub zarządcą nie jest Zamawiający. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wiskitki, Łubno |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21450
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Peldom sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26383.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Różanów, Aleksandrów, Oryszew Osada, Feliksów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21800
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MK ELEKTRO PROJEKT Marian Kozik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26814
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.