Ogłoszenie z dnia 2019-01-14
Ogłoszenie nr 510008169-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.: Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Część I - Dostawa materiałów Szewnych i siatek.
Część II - Dostawa opatrunków i obłożeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651681-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500286006-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 53242100800000,
ul. ul. M.C. Skłodowskiej
23,
46200
Kluczbork, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 173 009, e-mail
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pczszpitalkluczbork.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot Leczniczy S.A.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Część I - Dostawa materiałów Szewnych i siatek. Część II - Dostawa opatrunków i obłożeń.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dot. cz. I Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych oraz siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, Wykonawca może składać ofertę na jedno lub dwa zadania. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne - opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne - opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego - w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań - może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na pięć zadań, Wykonawca może składać ofertę na jedno lub więcej zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne - opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne - opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego - w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań - może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.10-4 - opatrunki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo YAVO sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31538.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13748.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93720.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65254.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8830.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14252.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mercator Medical S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57764.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.