Ogłoszenie z dnia 2020-01-15
Ogłoszenie nr 510008350-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów : Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na zadania - liczba zadań 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633189-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów , Krajowy numer identyfikacyjny 00105930800000,
ul. ul. Lubuska
11,
65-265
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 324 56 55, e-mail
sekretariat@dpskombatant.zgora.pl, faks
68 327 08 38.
Adres strony internetowej (url): www.dpskombatant.zgora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na zadania - liczba zadań 2.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TG.DK.KK.3602.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "dostawę żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na części - liczba części 2 " CPV - 15100000-9, 15131130-5, 15500000-3 Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część nr 1. Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin. Część nr 2. Dostawa produktów mleczarskich. Zamawiający dopuścił składania ofert częściowych (dwie części) w odniesieniu do wszystkich części. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełen asortyment dla danego zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4-4.1 do SIWZ 3. Miejsce dostaw: 1) Wykonawca dostarczać będzie towar do magazynu Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze. 2) Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego, znajdującym się przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Informacje Ogólne dla części 1 i 2: ` 1) Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 2) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie Zamawiającego zgodnie z pkt 4. 4) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w magazynie przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze. 5) Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 6) Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. W przypadku nabiału, faktury są rozliczane raz w tygodniu w każdy poniedziałek tygodnia następnego. 7) Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8) Jeżeli w tabelach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe. 9) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 10) Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. 11) W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 9. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w zakresie zmniejszenia wielkości i/lub wartości dostaw maksymalnie o 30 %. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem wielkości i wartości dostaw towarów wymienionych w zał. nr 4-4.1 do SIWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu. 13) W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15131130-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
204167.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU "JOHN" Paweł John
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
214375.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139670.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Grobla" Sp.j. Beata Konaszewska, Janusz Rzeszutek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146653.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W postępowaniu na część 2, tj. Dostawa produktów mleczarskich, została złożona tylko jedna oferta. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przetarg nieograniczony to jeden z podstawowych trybów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i może być stosowany we wszystkich przypadkach.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.