Ogłoszenie z dnia 2020-01-16
Ogłoszenie nr 510008871-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.
Przedsiębiorstwo Komunalne Nadarzyn Sp. z o.o.: HURTOWA DOSTAWA 70 000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W NADARZYNIE, UL. GRANICZNA 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635886-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Komunalne Nadarzyn Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14631931700000,
ul. ul. Graniczna
4,
05-830
Nadarzyn, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 739 42 00, e-mail
anna.szmel@pkn.net.pl , faks
22 739 73 59.
Adres strony internetowej (url): www.pkn.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiebiorstwo Komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
HURTOWA DOSTAWA 70 000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W NADARZYNIE, UL. GRANICZNA 4
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PKN.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zapotrzebowanie roczne Przedsiębiorstwa Komunalnego Nadarzyn Sp. z o.o. na olej napędowy wynosi 70 000 litrów. 2. Dostawy w ilości 2000 - 2500 litrów będą realizowane na telefoniczne zamówienie lub przesłane e-mailem do zbiornika paliwa o pojemności 2500 l znajdującego się na terenie siedziby zamawiającego w Nadarzynie przy ul. Granicznej 4. 3. Dostawy będą rozliczane w temperaturze otoczenia (rzeczywistej w chwili dostawy). 4. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w PN.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273739.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PETROJET Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
336700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Dostosowanie szkoły podstawowej w Woli Krakowiańskiej dla osób ze specjalnymi potrzebami w formule zaprojektuj i buduj
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r."
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Zakup paliw na potrzeby transportu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w 2025 i 2026 r.
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.