eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Lubień

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 510009081-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Gmina Lubień: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Lubień

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631662-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540268694-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubień, Krajowy numer identyfikacyjny 53774000000000, ul. Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26 82 017, e-mail gmina@lubien.pl, faks 18 26 82 035.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/uglubien

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Lubień

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli położonych na terenie Gminy Lubień nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku, i ich transport do właściwej instalacji. Szczegółowy wykaz osiedli/ról, na których położone są przedmiotowe nieruchomości, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje indywidualny odbiór sprzed posesji całej masy odpadów komunalnych bez względu na warunki atmosferyczne, przy jednoczesnym zapewnieniu osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 2010 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, a także zgodnie z przepisami prawa miejscowego obowiązującymi w Gminie Lubień w okresie wykonywania usługi, w tym zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień. 3) Odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku, należy przekazać do Zakładu Zagospodarowania Odpadów, ul. Ujejskiego 341, 32-400 Myślenice. III. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i standard sanitarny usługi obejmuje: 1) Wykonawca zobowiązany jest bez względu na warunki atmosferyczne do odbioru i transportu każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości - gromadzonych w sposób opisany w załączniku Nr 5 do SIWZ Sposób segregacji. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w Gminie Lubień wynosi: 2339 nieruchomości. 2) Worki o pojemności 120 l z folii LDPE- grubość min. 60 mikronów na: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło, bioodpady, odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałe po segregacji) oraz odpady problematyczne w poszczególnych posesjach bezpłatnie zapewnia Wykonawca zgodnie z załącznikiem NR 7do SIWZ. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania i odbioru worków z folii LDPE - grubość min. 60 mikronów o pojemności 120 l w szacowanej ilości 2339 kompletów przeznaczone na gromadzenie odpadów, tj.: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło, bioodpady, odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałe po segregacji) oraz odpady problematyczne. 4) Worki i pojemniki powinny być w kolorach wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ Sposób segregacji oraz oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach nazwą, adresem, numerem telefonu wykonawcy oraz logiem Gminy Lubień. 5) Worki i pojemniki odbierane muszą być oznaczone naklejonymi unikalnymi kodami kreskowymi umożliwiającymi identyfikację adresu nieruchomości, z którego został odebrany worek oraz rodzaj frakcji. Zamawiający prowadzi dystrybucję kodów kreskowych przypisanych do danej nieruchomości, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do elektronicznego odczytu kodów podczas zbiórki - zgodnie z programem informatycznym posiadanym przez Zamawiającego. 6) Wykonawca musi wyposażyć pojazdy odbierające odpady w przenośne czytniki kodów kreskowych, aby rejestrować w sposób elektroniczny ilości odbieranych odpadów w workach lub pojemnikach z podziałem na poszczególne frakcje odpadów z danej nieruchomości. Program do obsługi kodów kreskowych czytnika musi być kompatybilny z programem do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi Zamawiającego. Wykonawca podczas zbiórki odpadów będzie prowadził elektroniczny odczyt kodów kreskowych umieszczanych przez właścicieli nieruchomości na workach i/lub pojemnikach. Wykonawca ma obowiązek przekazywać raporty miesięczne Zamawiającemu w formie elektronicznej wg wymogów Zamawiającego. 7) Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. Worki powinny być pozostawione w miejscu widocznym na działce właściciela nieruchomości, z której zostały oddane odpady a także zabezpieczone przed np. porwaniem przez wiatr. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za niedostarczenie worka w odpowiednim kolorze w formie wymiany, który wystawił właściciel nieruchomości do odbioru w odpowiedniej frakcji i kolorze. 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku - odpadów komunalnych z częstotliwością zawartą w zał. nr 4 do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów. 9) Nieodebranie przez Wykonawcę z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem - skutkuje obowiązkiem dokonania takiego odbioru najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia telefonicznego lub e-mailem od Zamawiającego. 10) W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone we właściwych pojemnikach lub w workach, bądź, gdy Wykonawca stwierdzi nieselektywne udostępniania odpadów przez właściciela nieruchomości, nieodpowiadający wymaganiom określonym w przepisach prawa, w szczególności rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (tekst jedn. Dz.U z 2019r. poz. 2028) lub akcie prawnym, który go zastąpi, Wykonawca zobowiązany jest do ich odebrania i jednoczesnego poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający w/w wymaganiom, czasie i rodzaju dostrzeżonych niezgodności. 11) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego standardu sanitarnego, w szczególności do: a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i/lub worków podczas dokonywania odbioru lub transportu, b) uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 12) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć budynek urzędu Gminy Lubień, placówki oświaty zlokalizowane na terenie Gminy Lubień, w szacunkowej ilości - 15 sztuk w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie zużytych baterii i akumulatorów, innych niż przemysłowe i samochodowe oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 13) Odpady wielkogabarytowe, opony (od samochodów osobowych i maszyn rolniczych) oraz odpady budowlano - remontowe (pochodzące z drobnych remontów nieruchomości, niewymagających zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę) odbierane będą raz na 9 miesięcy, bezpośrednio sprzed terenu nieruchomości (posesji właściciela) lub z miejsca uzgodnionego z podmiotem odbierającym, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym lub e-mailowym takiej konieczności. Zgłoszenia odbioru odpadów przyjmowane będą: - zbiórka wiosenna : od 1 do 31 marca 2020r. Po przekazaniu telefonicznego zgłoszenia, każdy właściciel zostanie poinformowany o proponowanej dacie odbioru odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów budowlano - remontowych. Odbiory w/w odpadów będą miały miejsce w okresie: - zbiórka wiosenna : od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2020r. 14) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią nin. ogłoszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 700122
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Arkadiusz Wesołowski,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy Tetmajera 96
Kod pocztowy: 34-471
Miejscowość: Ludźmierz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 398750
Oferta z najniższą ceną/kosztem 398750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 481750
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.