Ogłoszenie z dnia 2020-01-16
Ogłoszenie nr 510009124-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Senior+ w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628564-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie, Krajowy numer identyfikacyjny 26804600000000,
ul. ul. Kolejowa
8,
22-100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-82 564 78 90, 564 22 50, e-mail
sekretariat@mopr.chelm.pl, faks
0-82 565 82 59.
Adres strony internetowej (url): www.mopr.chelm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzadu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Senior+ w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPR.WPŚ.3410-1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Senior+ w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić. 2. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na następujące zadania: Zadanie 1 - przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 40. Prognozowana liczba obiadów - 7 920. Zadanie 2 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, w tym: przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 15, prognozowana liczba obiadów - 2 970; przy ul. Wojsławickiej 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 15, prognozowana liczba obiadów - 2 970; przy ul. I Płk. Szwoleżerów 17B - przewidywana dzienna ilość uczniów - 10, prognozowana liczba obiadów -1 980. Łączna przewidywana dzienna ilość uczniów - 40. Prognozowana łączna liczba obiadów - 7 920. Zadanie 3 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Reja 54. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 40. Prognozowana liczba obiadów - 7 920. Zadanie 4 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Językowego Przedszkola Integracyjnego w "Kasztanowym Parku" w Chełmie, w tym: przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 30, prognozowana liczba obiadów - 6 330; przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 15, prognozowana liczba obiadów - 3 165; przy ul. I Pułku Szwoleżerów 17B - przewidywana dzienna ilość dzieci -10, prognozowana liczba obiadów - 2 110. Łączna przewidywana dzienna ilość dzieci - 55. Prognozowana łączna liczba obiadów - 11 605. Zadanie 5 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Botanicznej 16. Przewidywana dzienna ilość dzieci - 30. Prognozowana liczba obiadów - 6330. Zadanie 6 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych "ARKA" w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 8A. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 15. Prognozowana liczba obiadów - 2 970. Zadanie 7 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Społecznego Ośrodka Rehabilitacji i Edukacji "Nadzieja" w Chełmie przy ul. Powstańców Warszawy 2. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 6. Prognozowana liczba obiadów - 1 188. Zadanie 8 - przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Dziennego Domu Senior+ w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. Przewidywana ilość osób - 25 dziennie. Prognozowana liczba obiadów - 6 000. Przygotowane obiady dostarczane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 - 13.00 do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. Zadanie 9 - przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Przewidywana ilość osób - 23. Prognozowana liczba posiłków obejmujących całodzienne wyżywienie - 8 280. Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie polega na przygotowaniu 3 posiłków dziennie, tj. śniadania, obiadu składającego się z dwóch dań i kompotu oraz kolacji. Przygotowane posiłki dostarczane będą w każdy dzień tygodnia (również w soboty, niedziele i święta) do siedziby Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Śniadania dostarczane będą do godziny 8.30, obiady do godziny 13.00, kolacje do godziny 17.30. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania, tzw. "suchego prowiantu" na sobotę i niedzielę, w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach. Zadanie 10 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku. Przewidywana ilość osób - 40 dziennie. Prognozowana liczba obiadów - 10 200. Przygotowane obiady wydawane będą w godzinach 12.00-12.30 w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. 3. Zamawiający sporządzi wykaz imienny osób uprawnionych do korzystania z danej formy dożywiania zawierający imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz okres przyznanego decyzją administracyjną świadczenia. Wykaz może być przez Zamawiającego aktualizowany codziennie. Zamawiający telefonicznie będzie informował Wykonawcę o zmianie ilości posiłków do godziny 8.30. 4. Wykonawca wskaże osobę nadzorującą, przez co należy rozumieć sprawowanie bezpośredniego merytorycznego nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia, z którą Zamawiający ma mieć skuteczny kontakt poprzez telefon stacjonarny lub telefon komórkowy. Osoba nadzorująca ze strony Wykonawcy: telefon stacjonarny ....................... telefon komórkowy ...................... 5. W przypadku Zadania 1- 7, w ramach wykonywania zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy uzgodnienie z daną szkołą lub przedszkolem miejsca i sposobu wydawania obiadów/posiłków w placówce. 6. W przypadku Zadania 10, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczenia do wydawania obiadów w granicach administracyjnych miasta Chełm. Pomieszczenie winno spełniać normy sanitarno - higieniczne. Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający miejsce i pozwolenie na wydawanie obiadów. 7. W przypadku Zadania 2 - 7 i Zadania 10, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób do wydawania obiadów/posiłków posiadających aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. 8. W przypadku Zadania 10, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydawania obiadów wraz z pisemnym potwierdzeniem odebrania obiadów. W przypadku nie odebrania przez uprawnioną osobę dwóch kolejnych obiadów, należy bezzwłocznie poinformować osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za rozliczanie obiadów. 9. W przypadku Zadania 1-10, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi: a) wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych oraz do przestrzegania przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. ustanawiającego jednolitą procedurę wydawania zezwoleń na stosowanie dodatków do żywności, enzymów spożywczych i środków aromatyzujących (DZ. U. UE L 354 z 31.12.2018 r. str. 1), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ( Dz.U. UE I 139 z 30.04.2004 r. str. 1 z późn.zm.; Dz. Urz. EU Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia; b) zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosi odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne, książeczki zdrowia - dopuszczające do pracy przy żywieniu zbiorowym; c) przestrzegając zaleceń: Zamawiającego, Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż., systemu HACCP. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia obiadów/posiłków odpowiadającym wymaganiom jakościowym i ilościowym oraz dostarczania dekadowych jadłospisów i do powiadamiania Zamawiającego o wszelkich przerwach w przygotowaniu obiadów/posiłków. 11. Gorące obiady/posiłki powinny być przygotowywane: a) w postaci: duszonej, gotowanej lub pieczonej oraz powinny odpowiadać normom żywieniowym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia. b) w dniu ich wydawania, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych, posiadających aktualne terminy ważności. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania tajemnicy wszelkich danych przekazywanych przez Zamawiającego dotyczących świadczeniobiorców. Zachowanie tajemnicy danych oznacza w szczególności nie ujawnianie, nie narażanie na ujawnienie, nie przekazywanie informacji przez Wykonawcę osobom trzecim w żaden sposób ani dla żadnych celów. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie, narażenie na ujawnienie oraz przekazanie informacji także dla swoich pracowników, chociażby nastąpiło to bez jego wiedzy i winy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia pod względem zgodności z zawartą umową. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla Zadania 1-10), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 15.1 W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 15.2 Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 15.3 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 15.4 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 16. W przypadku Zadania 1-10, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności kucharza związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). 16.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 16 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 16.2. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić inną osobę do wykonywania danej czynności, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia. 16.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.16 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; 16.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 16 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawach zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 16 SIWZ czynności. 16.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47678.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna "Dębowy Las"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49104.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47678.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EWA s.c. Jacek Samonek i Karolina Kaznowska - Samonek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55440.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Reja 54. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47678.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi "Razem"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52272.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Językowego Przedszkola Integracyjnego w "Kasztanowym Parku" w Chełmie, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69862.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EWA s.c. Jacek Samonek i Karolina Kaznowska - Samonek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75432.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Botanicznej 16. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38106.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35448.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych "ARKA" w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 8A. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17879.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Społecznego Ośrodka Rehabilitacji i Edukacji "Nadzieja" w Chełmie przy ul. Powstańców Warszawy 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 06 grudnia 2019 r. godz. 9.30 do siedziby Zamawiającego nie złożono żadnej oferty częściowej na ww. zadanie niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Dziennego Domu Senior+ w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38880.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
103500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66096.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Dostawa samochodu osobowego"
- Legalizacja i konserwacja wag samochodowych dynamicznych i statycznych na terenie drogowych przejść granicznych w województwie lubelskim
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 2
- Zakup odzieży i obuwia ochronnego
- Modernizacja budynku przeznaczonego na działalność Hubu Technologicznego w Chełmie
- Remont i modernizacja w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- "Usługa przygotowania, dostawy posiłków i napojów dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego".
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach-Osiedle w okresie od dnia 01.04. 2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Usługi cateringowe (usługi dostawy i podania posiłku oraz zorganizowania podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie przeprowadzenia szkoleń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.