Ogłoszenie z dnia 2020-01-17
Ogłoszenie nr 510009610-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki: Świadczenie usług transportu drogowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633771-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Krajowy numer identyfikacyjny 37902000000000,
ul. ul. Pożaryskiego
28,
04-703
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 112 52 05, e-mail
iel@iel.waw.pl, faks
22 112 54 44.
Adres strony internetowej (url): www.izolatory.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportu drogowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZK-zp.293.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegające na przewozie towarów w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym. Usługi będą wykonywane w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2020r Ogólne warunki wykonywania zamówienia: 1) Wykonawca zapewni minimum 2 pojazdy. Przez pojazd Zamawiający rozumie zespół pojazdów - ciągnik siodłowy plus naczepa o parametrach: Pojazd nr 1: ładowność 24 tony; wymiary skrzyni ładunkowej/ naczepy: min. 2,45m x 13,60m, wysokość min. 2m. Pojazd nr 2: ładowność 24 tony; wymiary skrzyni ładunkowej/ naczepy: min. 2,45m x 13,60m, wysokość min. 2m. 2)Zamawiający nie przewiduje zestawów łączonych innych niż zespoły pojazdów wymienione w pkt 1). 3)W ww. pojazdach dostęp do przestrzeni ładunkowej musi być możliwy od góry i z boków. 4)Pojazdy muszą mieć zabezpieczenie przestrzeni ładunkowej zapewniające ochronę przed wpływem czynników zewnętrznych. 5)Pojazdy muszą spełniać wymagania normy emisji spalin na poziomie min. Euro 4. 6)Ilość kilometrów do wykorzystania w trakcie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 30.000 kilometrów. 7)W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji, tzn. wykorzystania mniejszej łącznej ilości kilometrów niż objęte postępowaniem, jednak nie mniejszej niż 15.000 kilometrów. W tej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zlecenia mniejszej ilości kilometrów. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie usługę całopojazdową. Usługa będzie wykonywana min. jeden raz w tygodniu, przeważnie z czwartku na piątek, głównie na kierunku Międzylesie (57 - 530) - Berlin (D-13629). Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dodatkowych przejazdów również w pozostałe dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, jak również w dni ustawowo wolne od pracy. Usługi będą wykonywane w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego na zlecenie transportowe przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na min. 8 godzin przed planowanym załadunkiem. Załadunek musi nastąpić najpóźniej do godziny 14:00, a dostawa na wskazane miejsce - na następny dzień po załadunku, do godziny 10:00. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego dostarczenie lub/i/ odbioru towaru. Dokument ten będzie podstawą do uznania, że zlecenie zostało zrealizowane w sposób prawidłowy. Rozliczenie za usługi będzie dokonywane wg wystawionego przez Zamawiającego zlecenia transportowego. Ilość kilometrów na nw. trasach, ustalona na podstawie map google wg parametrów: samochód ciężarowy 24T, trasa najkrótsza, jest stała i wynosi: 1)920 km na trasie Międzylesie 57-530 - Warenannahmegeb. PS22, 13629 Berlin - Międzylesie 57-530, 2)940 km na trasie Międzylesie 57-530 - Chemnitzerstr. 22, 14612 Falkensee - Warenannahmegeb. PS22, 13629 Berlin - Międzylesie 57-530. Ilość kilometrów na innych kierunkach Zamawiający ustali na podstawie google maps z uwzględnieniem najszybszej trasy na dzień wystawienia zlecenia transportowego. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdu służącego do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia sprawny technicznie środek transportu do wykonywania przewozów, spełniający wymagania opisane w SIWZ, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadający aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika obejmujące ubezpieczenie przewożonego towaru przez cały okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie OC musi obejmować również klauzule dot. odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku rozboju oraz za szkody powstałe podczas postoju środka transportu poza parkingami strzeżonymi. W przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację wykonania zlecenia dotychczasowym pojazdem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, pojazd zastępczy i skutecznie zrealizować zlecenie. Załadunek i rozładunek pojazdów odbywać się może zarówno na terenie Polski, jak i Europy. Zamawiający zapewni załadunek i rozładunek pojazdu realizowany na terenie siedziby Zamawiającego. W przypadku załadunku i rozładunku pojazdu poza siedzibą Zamawiającego, prace te zapewni Wykonawca. Właściwe zabezpieczenie ładunku tak, aby towary nie doznały uszkodzeń, nie uległy zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu w czasie transportu, należy do obowiązków Wykonawcy. Szkody poniesione przez Zamawiającego w transportowanym mieniu, wynikające ze zniszczenia, utraty lub zdekompletowania w czasie trwania transportu spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, którymi posługuje się on przy wykonywaniu umowy, będzie w całości pokrywał Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego świadczenia usługi transportowej, w szczególności: wynagrodzenia kierowców, opłat za przejazdy drogami płatnymi i autostradami, opłat za parkowanie, kosztów ubezpieczenia towaru na czas transportu, załadunek oraz rozładunek towaru, wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i użytkowaniem pojazdów, w tym również dodatkowych kosztów związanych z ewentualną awarią. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców posiadających kompetencje zawodowe niezbędne do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego rzeczy. Wykonawca będzie zobowiązany do: podstawienia, zgodnie ze zleceniem, pojazdu wraz z kierowcą; telefonicznego informowania Zamawiającego o każdym opóźnieniu powyżej 30 minut w podstawieniu pojazdu. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa utrzymywać ubezpieczenie OC przewoźnika obejmującą ubezpieczenie przewożonego towaru na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 250.000 EUR - w ruchu krajowym; 250.000 EUR - w ruchu międzynarodowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU DREWZAM Rafał Zamośny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147231.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: -- IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie -- na podstawie art. -- ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
--
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.