Ogłoszenie z dnia 2020-01-17
Ogłoszenie nr 510009794-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.
Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie: Dostawca dostarcza do siedziby placówki oświatowej produkty spożywcze własnym transportem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem placówek oświatowych (dostawa codziennie w dni robocze).
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia założonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez placówki z jednodniowym wyprzedzeniem.
Dostawa odbywa się w opakowaniu Dostawcy.
Dostawca zobowiązany jest rozkładać towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zalecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości produktów podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W tej sytuacji Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65335510-N
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w okresie od 2.01.2020r. do 31.12.2020r.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, Krajowy numer identyfikacyjny 26647100000000,
ul. Szkolna
2,
86-134
Dragacz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3325528, e-mail
sekretariat.grupaszkola@wp.pl, faks
52 3325928.
Adres strony internetowej (url): szkola16puw.biposwiata.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawca dostarcza do siedziby placówki oświatowej produkty spożywcze własnym transportem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem placówek oświatowych (dostawa codziennie w dni robocze). Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia założonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez placówki z jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawa odbywa się w opakowaniu Dostawcy. Dostawca zobowiązany jest rozkładać towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zalecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości produktów podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W tej sytuacji Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Grupie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15000000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21140255
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22303100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21140255
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22303100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru: w/w Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą pod względem kryteriów oceny ofert (suma kryteriów: ceny- 60% i termin płatności faktur - 40%) określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podstawa prawna: art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z póź zm.) Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała łączną liczbę punktów ; 100,00 pkt., w poszczególnych kryteriach: w kryterium - ceny: 60,00 pkt., w kryterium - termin płatności faktur 40,00 pkt.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.