Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 510010175-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Instytut Obróbki Plastycznej: Ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 656439-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Obróbki Plastycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 00003240200000,
ul. Jana Pawła II
14,
61-139
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 657 05 55 wew. 550, e-mail
rafal.kozlowski@inop.poznan.pl, inop@inop.poznan.pl, faks
61 657 07 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.inop.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):06_18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli ruchu osobowego, ochrony osób i mienia, obsługa portierni, monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, przyjmowanie i łączenie telefonów w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu, przy ul. Jana Pawła II 14. Czas pracy w Portierni I (główna portiernia - osobowa) - w dni robocze od 1500 do 700 (następnego dnia) oraz całodobowo w pozostałe dni roku. W roku 2019 czas pracy wynosi 6.752 godzin. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług ochrony z należytą starannością, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów, regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji, decyzji i poleceń Zamawiającego polegających na ochronie: pilnowaniu, dozorze mienia Zamawiającego, kontroli ruchu osobowego, obsługi portierni i centrali telefonicznej, patrolowaniu obiektów z zewnątrz i wewnątrz oraz zapobieganiu i przeciwdziałaniu: włamaniom, kradzieży, pożarom, dewastacji mienia, awariom, zalaniu itp. Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia. W zakresie "Obsługa portierni, centrali telefonicznej", zamówienie obejmuje: - pełnienie dyżurów na portierni, - kontrola ruchu osobowego na wjeździe i wyjeździe do Instytutu, - udzielanie informacji o podmiotach funkcjonujących na terenie INOP, - monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, - przyjmowanie i łączenie telefonów. Pełnienie dyżurów na portierni, odbywać będzie się przez jedną osobę. W zakresie "Ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów działających na terenie INOP". Zamówienie obejmuje: - wykonywanie czynności ochrony, polegających na ciągłym patrolowaniu terenu Zamawiającego codziennie od godziny 15.00 - 7.00 a w niedzielę i święta czynności patrolowania wykonywane będą całodobowo. Czynności realizowane będą przez 1 pracownika ochrony, - pracownicy ochrony winni być umundurowani i wyposażeni w odpowiedni sprzęt obronny oraz telefon, - czynności ochrony wykonywane winny być z psem obronnym z wyszkoleniem minimum IPO2, potwierdzonym przez Związek Kynologiczny w Polsce /ZKwP/ (min. okres 3 lata), - Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 (Wzór umowy), oraz załączniku nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia do niniejszej SIWZ. Oferowane usługi muszą: - ściśle odpowiadać wymogom określonym w załącznikach nr 3 i 5 do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Instytutu obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
394992
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STOP OCHRONA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
485840.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.