eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOchrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-16

Ogłoszenie nr 510010175-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.

Instytut Obróbki Plastycznej: Ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656439-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Obróbki Plastycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 00003240200000, ul. Jana Pawła II 14, 61-139 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 657 05 55 wew. 550, e-mail rafal.kozlowski@inop.poznan.pl, inop@inop.poznan.pl, faks 61 657 07 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.inop.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

06_18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli ruchu osobowego, ochrony osób i mienia, obsługa portierni, monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, przyjmowanie i łączenie telefonów w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu, przy ul. Jana Pawła II 14. Czas pracy w Portierni I (główna portiernia - osobowa) - w dni robocze od 1500 do 700 (następnego dnia) oraz całodobowo w pozostałe dni roku. W roku 2019 czas pracy wynosi 6.752 godzin. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług ochrony z należytą starannością, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów, regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji, decyzji i poleceń Zamawiającego polegających na ochronie: pilnowaniu, dozorze mienia Zamawiającego, kontroli ruchu osobowego, obsługi portierni i centrali telefonicznej, patrolowaniu obiektów z zewnątrz i wewnątrz oraz zapobieganiu i przeciwdziałaniu: włamaniom, kradzieży, pożarom, dewastacji mienia, awariom, zalaniu itp. Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia. W zakresie "Obsługa portierni, centrali telefonicznej", zamówienie obejmuje: - pełnienie dyżurów na portierni, - kontrola ruchu osobowego na wjeździe i wyjeździe do Instytutu, - udzielanie informacji o podmiotach funkcjonujących na terenie INOP, - monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, - przyjmowanie i łączenie telefonów. Pełnienie dyżurów na portierni, odbywać będzie się przez jedną osobę. W zakresie "Ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów działających na terenie INOP". Zamówienie obejmuje: - wykonywanie czynności ochrony, polegających na ciągłym patrolowaniu terenu Zamawiającego codziennie od godziny 15.00 - 7.00 a w niedzielę i święta czynności patrolowania wykonywane będą całodobowo. Czynności realizowane będą przez 1 pracownika ochrony, - pracownicy ochrony winni być umundurowani i wyposażeni w odpowiedni sprzęt obronny oraz telefon, - czynności ochrony wykonywane winny być z psem obronnym z wyszkoleniem minimum IPO2, potwierdzonym przez Związek Kynologiczny w Polsce /ZKwP/ (min. okres 3 lata), - Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 (Wzór umowy), oraz załączniku nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia do niniejszej SIWZ. Oferowane usługi muszą: - ściśle odpowiadać wymogom określonym w załącznikach nr 3 i 5 do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Instytutu obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 394992
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STOP OCHRONA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@stop-ochrona.pl
Adres pocztowy: ul. Starołęcka 31
Kod pocztowy: 61-361
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 485840.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 485840.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 485840.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.