To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-17
Ogłoszenie nr 510010181-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.
Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego w Rykach: Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dodatkowe kwalifikacje szansa na zawodowy sukces w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612954-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego w Rykach, Krajowy numer identyfikacyjny 60707951000000,
ul. ul. Leona Wyczółkowskiego
10,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 8654231, 8652450, e-mail
mpudlo1@tlen.pl, faks
818 652 450.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSZ-ZP-2/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych. Część I zamówienia - dostawa materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych obejmuje: druki-faktura VAT-5 szt.; druk zamówienia-5 szt.; przyjecie zewnętrzne PZ- 5 szt.; wydanie zewnętrzne WZ - 5 szt.; przesunięcie międzymagazynowe Mm-5 szt.; lista płac -5 szt.; zestawy przepisów prawa - kodeks pracy-5 szt.; kodeks postępowania administracyjnego - 1 szt.; kodeks cywilny-1 szt.Część II zamówienia - dostawa narzędzi i sprzętu dla pracowni warsztatowych obejmuje: aparat mierzący wilgotność podkładów betonowych-1 szt.;cyrkiel do trasowania - 30 szt.; cyrkiel do trasowania i wycinania okręgów - 2 szt.; kątownika aluminiowy z poziomicą - 5 szt.; laserowy miernik odległości i laserowy przyrząd traserski - 3 kpl.; waga - 2 szt.; liniał stalowy - 10 szt.; łata aluminiowa-10 szt.; miara zwijana-15 szt.; przymiar składany-15 szt.; ołówek stolarski lub flamaster-50 szt.; pion zwykły-5 szt.; pion montażowy -5 szt.; odchyłomierz optyczny-5 szt.; kątownik stalowy lub drewniany-5 szt.; pojemnik z podziałką-10 szt.; poziomica-15 szt.; sznur traserski-5 szt.; czerpaki,łopaty,szufle-10 kpl.; kielnie,szpachelki-10 kpl.; konewka-2 szt.; lej płaskodenny-2 szt.;mieszadło do gipsu-3 szt.; młotki-40 szt.; pędzle-30 szt.;kastra budowlana-6 szt.; klucze do skręcania śrub-10 kpl.; przedłużacz-7 szt.; punktaki,rysiki,liniał stalowy-10 kpl.; repery-10 szt.; siatka do szlifowania-4 szt.; sprzęt sprzątający-2 kpl.; szczotki druciane-10 szt.; okulary ochronne-10 szt.; fartuch spawalniczy-10 szt.;wiadro-4 szt.; wiertarka - 12 szt.; wiertarko-wkrętarka-4 szt.; zestaw wierteł-13 kpl.; wkrętaki-10 kpl.; zestaw wyrzynarek-1 kpl.; belki montażowe, liny i zawiesia-5 kpl.; betoniarka-3 szt.; drabina-5 szt.; frezarka-3 szt.; giętarka-2 szt.; klamry montażowe-10 szt.; klin stalowy-50 szt.; komplet kluczy-10szt.; komplet pilników-10 szt.; komplet wierteł-3 szt.; kompresor-2 szt.; liny i zawiesia-10 kpl.; nożyce gilotynowe-3 szt.; odkurzacz przemysłowy-1 szt.; pilarka-7 szt.; piła tarczowa-3 szt.; pistolet pneumatyczny-4 szt.; przecinarka do glazury-1 szt.; rusztowania-4 szt.; elementy szalunków systemowych-2 szt.; stoły robocze-2 szt.;strugarka-3 szt.; strugnice-3 szt.; szlifierka-10 szt.; klamry montażowe-10 szt.; pojemniki na zaprawę-2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 42652000-1, 44512000-2, 22000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
882.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRESTIŻ Anna Eluszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
882.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi i sprzętu dla pracowni warsztatowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69521.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA "MAJSTER" Robert Tubielewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69521.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie
- Dostawa systemu diagnostycznego i fantomów (5 pakietów)
- Dostawa druków
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz przyborów papierniczych do 3 Żorskich przedszkoli w ramach proj. pn. "Żorskie przedszkola przyszłości - rozwój kształcenia przedszkolnego w mieście Żory"
- Dostawa wyposażenia Żłobka Miejskiego w Łazach. Postępowanie 2
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.