Ogłoszenie z dnia 2020-01-17
Ogłoszenie nr 510010366-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń: "Zakup i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) rębaka."- przetarg powtórzony II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629639-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 87053002328001,
ul. Konstancjewo
,
87-400
Golub-Dobrzyń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
056 6832212, 6832640, e-mail
golub-dobrzyn@torun.lasy.gov.pl, faks
566 832 465.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_golub_dobrzyn/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposaidajaca Osobowości Prawnej PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) rębaka."- przetarg powtórzony II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby zamawiającego na swój koszt fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) rębaka do gałęzi posadowionego na przyczepie jednoosiowej umożliwiającej jego transport za pomocą ciągnika lub samochodu. Charakterystyka techniczna rębaka: Masa do 2300 kg Zbiornik paliwa: min. 90 litrów Silnik napędzany olejem napędowym w przedziale mocy min. 70 KM chłodzony płynem Jednoosiowa przyczepa z hamulcem najazdowym System tnący bębnowy, prędkość obrotowa bębna min 2000 obrotów/min Dwustronne noże Maszyna wyposażona w samoczynny system antyprzeciążeniowy Maszyna wyposażona w mechanizm umożliwiający rozłączenie napędu i sekcji tnącej Sekcja załadowcza: podawanie materiału za pomocą rolki podawczej, wymiary gardzieli podawczej min 40x30 cm Średnica rozdrabnianego materiału min 20 cm Ze względu na wymagające warunki w jakich będzie pracowała maszyna, wymaga się aby pokrywa ochronna silnika oraz urządzenia wykonana była ze stali (plastikowa z tworzywa jest podatna na uszkodzenia mechaniczne gałęziami) Układ wylotowy umożliwiający podanie rozdrobnionego materiału na min. wysokość 2.50 m i umożliwiający jego obrót w płaszczyźnie poziomej o kąt min. 260 stopni. Obrót komina z wyłączeniem strefy załadunku maszyny przez operatora (dla jego bezpieczeństwa) Informacje diagnostyczne wyświetlające się na panelu/wyświetlaczu operatora: - obroty silnika - ciśnienie paliwa - temperatura paliwa - liczba godzin pracy silnika - napięcie akumulatora - doładowanie silnika - ciśnienie oleju silnikowego - temperatura płynu chłodzącego - poziom płynu chłodzącego INFORMACJE DODATKOWE Maszyna musi posiadać Deklarację Zgodności i znak CE Urządzenie musi być fabrycznie nowe Do urządzenia musi być załączona kompletna dokumentacja techniczna określająca parametry i warunki pracy urządzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego maszyny oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem protokołu zdawczo- odbiorczego. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego maszyny lub niezgodności parametrów technicznych i wyposażenia urządzenia z wytycznymi określonymi w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuję przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji maszyny. Szkolenie będzie podzielone na część teoretyczną i praktyczną WYMAGANE DOKUMENTY Deklaracja zgodności z dyrektywą UE Homologacja wymagana do uzyskania rejestracji przyczepy Faktura VAT Instrukcja obsługi (w języku polskim) Katalog części zamiennych (w języku polskim/angielskim) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Parametry techniczne i wyposażenie zamawianej maszyny mają charakter wymogów minimalnych. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany parametrów alternatywnych będą rozpatrywane na etapie pytań i odpowiedzi do momentu wygaśnięcia terminu składania ofert - pytania należy zadawać zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. 3.3. Charakterystyka pracy: Deklaracja zgodności z dyrektywą UE Homologacja wymagana do uzyskania rejestracji przyczepy POZOSTAŁE WYMAGANIA A)Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy B)Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego oraz przekazania do użytkowania Zamawiającemu . C)Zgłoszenie wszelkich usterek w ramach gwarancji następuje telefonicznie lub mailowo Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia wda fizycznych , jeżeli wady te ujawnią się w ciągu określonego terminu gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni dostęp do autoryzowanego punktu serwisowego. D)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (w terminie określonym w umowie na realizacje przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. E)Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez Zamawiającego wady i usterki F)Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: a)koszt dojazdu, b)robocizny, c)pobytu serwisantów, d)transportu maszyny do serwisu, e)fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. G)Czas reakcji autoryzowanego punktu serwisowego -2 dni robocze po zgłoszeniu. H)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy rębaka do siedziby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń. I)Dostawa obejmuje transport oraz rozładunek. J) Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 3 pracowników Nadleśnictwa w zakresie obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji. K) Szkolenie będzie podzielone na część teoretyczną i praktyczną. L)Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym także z istotnymi postanowieniami treści umowy w sprawie zamówienia publicznego i uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. M) Wszystkie znaki i komunikaty ostrzegawcze oraz informacyjne na maszynie muszą być w języku polskim 3.4 Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie Specjalne maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16600000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
246000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Ruda Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
246000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.