eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont budynku mieszkalnego jednorodzinnego położonego w miejscowości Lipinka 9/1, gmina Nowy Staw, powiat malborski



Ogłoszenie z dnia 2019-01-17

Ogłoszenie nr 510010485-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego położonego w miejscowości Lipinka 9/1, gmina Nowy Staw, powiat malborski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655521-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00138, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (58) 302-34-51 wew. 223, e-mail zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego położonego w miejscowości Lipinka 9/1, gmina Nowy Staw, powiat malborski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRU.WOP.260.57.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Lipinka 9/1, na działce nr 8/9 obręb Lipinka, gmina Nowy Staw, powiat malborski. Budynek mieszkalny jednorodzinny w zabudowie bliźniaczej, wolnostojący. Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, w całości podpiwniczony. Wykonany w technologii tradycyjnej, z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie. Fundamenty mieszane - ceglane i ceglano kamienne na zaprawie. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty płytami azbestowo-cementowymi. W budynku na parterze znajdują się pomieszczenia: kuchnia o pow. 17,07 m2, pokój - 16,91 m2, łazienka -3,04 m2 i sień-2,18 m2. Na poddaszu znajduje się pokój o powierzchni 22,40 m2. Konstrukcja dachu krokwiowo-jętkowa w stanie ogólnym dobrym. Pokrycie dachowe z płyt azbestowo-cementowych, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe do wymiany. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Instalacja elektryczna nowa, wymieniona w 2017 r., przewody wodociągowe i kanalizacyjne należy wymienić. Stolarka okienna i drzwiowa stara - do wymiany. Na poddaszu piec w złym stanie, do naprawy. Ściany zewnętrzne i fundamenty wymagają wzmocnienia. Budynek nie jest ocieplony. 1.2 Zakres robót budowlanych obejmować będzie: Roboty remontowe: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) remont dachu - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, wykonanie izolacji wodochronnej z papy termozgrzewalnej, całkowita wymiana łacenia i częściowa deskowania, elementy konstrukcji dachu budzące wątpliwość wzmocnić lub wymienić na nowe a elementy w stanie dobrym oczyścić, wszystkie elementy drewniane zaimpregnować przeciwogniowo i przeciwgrzybiczo, nowe obróbki blacharskie - rynny, rury spustowe, pasy nadrynnowe; 3) wzmocnienie fundamentów, izolacja pozioma i pionowa; 4) wzmocnienie ścian zewnętrznych; 5) naprawa schodów wejściowych; 6) wymiana okien na nowe - uchylno-rozwierane z PCV, wyposażone w nawiewniki, w piwnicy zamontować okno z PCV bez wymagań termoizolacyjności, wyposażone w nawiewnik; 7) wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z ościeżnicami. Drzwi zewnętrzne stalowe ciepłe, spełniające wymagania dot. termoizolacyjności, posiadające w komplecie pełne uszczelnienie (ościeżnicę i próg stalowy), klamki oraz min. 1 zamek patentowy z kompletem 3 kluczy. Drzwi wewnętrzne typu płytowego z klamkami i ościeżnicą stalową. Do łazienki drzwi z kratką wentylacyjną lub podcięciem oraz szybą i wyposażone w zamknięcie od środka. Kolor drzwi w uzgodnieniu z Inwestorem; 8) remont posadzek w kuchni, sieni i łazience -posadzka z płytek, w pokoju na parterze i poddaszu - panele podłogowe; 9) instalacja elektryczna nowa, wymieniona w 2017 r. Należy rozbudować istniejącą instalację elektryczną o przewód do zasilania pojemnościowego podgrzewacza c.w.u. o poj. 120 l; 10) remont instalacji wodociągowej - wymiana wszystkich przewodów, wyprowadzenie nowej instalacji w łazience, wykonanie podejścia wodociągowego pod pojemnościowy podgrzewacz c.w.u. oraz rozprowadzenie c.w.u. do punktów poboru w łazience ( 2x) i kuchni (1x); 11) remont instalacji kanalizacyjnej - wymienić wszystkie przewody na nowe; 12) remont łazienki z wyposażeniem w urządzenia sanitarne; 13) malowanie pomieszczeń ( ścian i sufitów) z przygotowaniem podłoża pod malowanie (naprawa i przetarcie istniejących tynków); 14) licowanie części ścian w łazience płytkami na klej; 15) remont pieca na poddaszu; 16) naprawa schodów na poddasze; 17) odtworzenie studni piwnicznej w elewacji szczytowej; 18) demontaż pozostałości instalacji c.o. Roboty inwestycyjne: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekka-mokra - styropian gr. 16 cm. Budynek jest zamieszkały. Zamawiający nie przewiduje przesiedlenia mieszkańców na czas remontu do lokalu zastępczego. 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, STWiORB oraz pomocniczo w przedmiarze) stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136654.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DACH.KOMP Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jolanta Ławniczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowa Cerkiew 41
Kod pocztowy: 82-112
Miejscowość: Ostaszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158729.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158729.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176503.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.