Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 510010796-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie: Utrzymanie techniczno - konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 na odcinku Przytyki - Marynin (od km 64+567 do km 94+926) oraz utrzymanie techniczno - konserwacyjne oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 809a (od km 0+383 do km 1+321)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637486-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000,
ul. ul. Antoniego Budnego
5,
23-100
Bychawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5661393 w. 28, e-mail
rdw.lublin@zdw.lublin.pl, faks
815 660 256.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie techniczno - konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 na odcinku Przytyki - Marynin (od km 64+567 do km 94+926) oraz utrzymanie techniczno - konserwacyjne oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 809a (od km 0+383 do km 1+321)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R4.ST.372.54.2019.ik
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje utrzymanie techniczno - konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 na odcinku Przytyki - Marynin (od km 64+567 do km 94+926) oraz utrzymanie techniczno - konserwacyjne oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 809a na odcinku od granicy miasta Lublin od węzła "Węglin" przy S19 do granicy miasta Lublin wraz z rondem i jego wlotami w m. Marynin (od km 0+383 do km 1+321) w 2020 roku zgodnie z następującym zakresem: I. Przepompownie: 1) Zakres robót należących do Wykonawcy przy utrzymaniu konserwacyjnym przepompowni: a) Oczyszczanie na bieżąco studni (tj. zbiornika w którym zamontowane są pompy) z zanieczyszczeń (namułu itp.), b) oczyszczenie pływakowych czujników poziomu, c) sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych oraz wkładek bezpiecznikowych, d) inicjowanie pracy wyłączników różnicowo, prądowych przyciskiem "Test", e) przegląd stanu pomp, f) kontrola pomiaru poziomu przez czujniki pływakowe, g) przegląd stanu przekaźników i styczników, h) przegląd jakości połączeń, elektrycznych na zaciskach listew przyłączeniowych oraz aparatów, i) przegląd zabezpieczeń zainstalowanych w rozdzielni, j) sprawdzenie działania ogrzewania szafki, k) pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika pompy oraz przewodów zasilających, l) kontrola kabli zasilających pod kątem załamań oraz uszkodzeń izolacji, 2) Czynności kontrolno - pomiarowe do wykonania przez Wykonawcę: 1. Sprawdzenie sterownika. 2. Sprawdzenie pomp sucho biegu. 3. Sprawdzenie przekaźników. 4. Sprawdzenie ochronników. 5. Sprawdzenie wyłączników różnicowoprądowych. 6. Sprawdzenie styczników. 7. Sprawdzenie wyłączników termicznych. 8. Sprawdzenie sof startów. 9. Pomiary izolacji - ciągłości przewodów zerowych. 10. Pomiary izolacji silników. 11. Pomiary uziemienia. 12. Pomiary szafy sterowniczej. Kontrola w/w punktów będzie wykonywana maksymalnie co 14 dni. II. Oświetlenie drogowe 1) Czynności kontrolno - pomiarowe do wykonania przez Wykonawcę: 1. Kontrola szaf sterowniczych. 2. Kontrola zegara sterującego. 3. Kontrola zabezpieczeń. 4. Kontrola styczników. 5. Kontrola oświetlenia drogowego. 6. Pomiary rezystancji izolacji. Kontrola w/w punktów co 14 dni. 2) Zakres robót należących do Wykonawcy przy utrzymaniu konserwacyjnym oświetlenia drogowego: a) wymiana przepalonych źródeł światła (wymianę należy przeprowadzić w przypadku stwierdzenia na całym utrzymywanym odcinku więcej niż pięć przepalonych źródeł światła) - w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia przepalonych źródeł światła, b) wykonanie przeglądu stanu technicznego słupów, opraw oświetleniowych oraz szaf sterowniczych w porze dziennej - co najmniej 2 razy w miesiącu, c) wykonanie przeglądu linii oświetleniowej w porze nocnej (przy świecącym oświetleniu) - co najmniej 2 razy w miesiącu, d) naprawa lub wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych - w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń, e) synchronizacja oraz przestawianie działających nieprawidłowo zegarów sterowniczych - w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości, f) wymiana uszkodzonych przewodów połączeniowych pomiędzy złączem słupowym a oprawą oświetleniową - w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia usterki, g) wymiana przepalonych bezpieczników oraz uszkodzonych złączy słupowych - w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości, h) zlokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń mechanicznych powstałych na kablach zasilających (ziemnych) - niezwłocznie, i) usuwanie usterek w szafach sterowniczych - wymiana uszkodzonych podzespołów - w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości, j) zabezpieczenie miejsca uszkodzonych słupów (tj. mufowanie kabli) zagrażający bezpieczeństwu pieszych lub pojazdów kołowych - niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia lub po otrzymania informacji od RDW Lublin), k) demontaż słupów lamp oświetleniowych po kolizjach drogowych - w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń, l) wymiana słupów oraz opraw oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych - w terminie do 30 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń, m) wykonywanie wszelkich napraw powstałych w wyniku aktów wandalizmu, wypadków drogowych oraz wyładowań atmosferycznych - w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń. III. Znaki aktywne 1) Czynności kontrolno - pomiarowe do wykonania przez Wykonawcę: 1. Kontrola znaków. 2. Kontrola szafy sterowniczej. 3. Kontrola sterownika. 4. Kontrola zasilacza. 5. Kontrola końcówek mocy. 6. Kontrola akumulatorów. 7. Kontrola zasilania rezerwowego. 8. Pomiary rezystancji izolacji przewodów. Kontrola w/w punktów co 14 dni. 2) Zakres robót należących do Wykonawcy przy utrzymaniu konserwacyjnym znaków aktywnych: a) czyszczenie styków elektrycznych wg potrzeb (co najmniej raz na 9 miesięcy), b) wykonanie niezbędnych badań elektrycznych, min. 1 raz w okresie Umowy, c) sprawdzenia raz na 6 miesięcy stan przewodów zasilających, zaczynając od znaku aż do skrzynki zasilającej, d) czyszczenie baterii słonecznych wg potrzeb (co najmniej raz na 6 miesięcy), e) doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych U-3a/b - co najmniej 2 razy w okresie Umowy, f) sprawdzenie stanu akumulatora oraz regulatora napięcia, przynajmniej raz na kwartał. Napięcie w akumulatorze nie powinno być niższe niż 12 V, g) usuwanie ewentualnych usterek przy czujniku zmierzchowym, h) wymiana uszkodzonych (przepalonych) listew żarówek diodowych. 2. Czynności kontrolno pomiarowe wykonywane przez Wykonawcę dotyczące przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych muszą być wpisane w dzienniku eksploatacji urządzeń elektrycznych (dziennik eksploatacji zapewnia Zamawiający i zostanie on przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy) i potwierdzone przez Kierownika lub Majstra Obwodu Drogowego w Bełżycach. 3. Dokładna lokalizacja, ilości i zasady wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Koszt napraw (robocizna) urządzeń przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na przedmiotowym odcinku pokrywa Wykonawca. Ponadto koszty pracy urządzeń takich jak: podnośnik koszowy (tj. zwyżka) oraz dźwig również ponosi Wykonawca. 5. Za wykonanie całości zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy comiesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. 6. Miesięczna kwota ryczałtowa obejmuje koszty robocizny oraz ewentualnego wynajmu sprzętu (np. zwyżka, żuraw samochodowy, dźwig). 7. W przypadku wystąpienia awarii o bardzo dużych rozmiarach (np. na skutek kataklizmów pogodowych, wypadków drogowych lub innych zdarzeń trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy) gdzie koszty wynajmu sprzętu potrzebnego do usunięcia takiej awarii przewyższa wartość miesięcznej kwoty ryczałtowej, wówczas opłatę za cały koszt wynajętego sprzętu ponosi Zamawiający. 8. Koszty materiałów (np. słupy, oprawy oświetleniowe, źródła światła, zegary sterownicze, elementy szaf sterowniczych, znaki aktywne, urządzenia przepompowni itp.) użyte do realizacji umowy rozliczane będą na podstawie odrębnych faktur. Za powyższe materiały zapłaci Zamawiający. Wszystkie faktury za materiały muszą być dostarczone do Zamawiającego w terminie do 14 dni od ich zakupu. Wykonawca musi uzgodnić zasadność zakupu i otrzymać pozwolenie od Zamawiającego w przypadku zakupu materiałów powyżej 1 000,00 zł brutto. 9. Wykonawca przed zakupem materiałów potrzebnych do wykonania prac związanych z przedmiotowymi robotami dokona analizy kosztów materiałów w co najmniej kilku hurtowniach elektrycznych i wybierze materiały - porównywalne jakościowo - w najniższej cenie oraz przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. 10. Wykonawca podczas prowadzenia prac na jezdni, musi oznakować miejsce robót (od strony najazdu) tablicą zamykająca typu U-26 (zamontowaną na przyczepce lub na samochodzie) z odpowiednio ustawionym znakiem C-9/C-10. 12. Podczas prowadzenia prac tablica zamykająca U-26 musi mieć włączone oraz sprawne lampy wczesnego ostrzegania (dwie lampy o średnicy soczewek ø 300 mm) i lampy żółtej strzały (o średnicy soczewek ø 150 mm) skierowane odpowiednio do znaku nakazu (C-9 lub C-10). 12. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość i zgodnie z przepisami BHP. 13. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. III.2 posiadającej stosowne aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji "E". 14. Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBOL-INSTALACJE Radosław Boluk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50184.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BYCHAWA
- Rozbudowa istniejącego budynku Przychodni Rejonowej w Bychawie o szyb windowy oraz przebudowa budynku w celu przystosowania do obowiązujących przepisów PPOŻ. Etap I - Winda.
- Modernizacja oświetlenia stanowiącego własność Gminy Bychawa
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Miasta Ełk
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, zlokalizowanego na terenie miasta Puławy.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2024 r.
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iwierzyce.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.