Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 510010831-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020 r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: BZP-625683-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36502805600000,
ul. Piłsudskiego
7,
33-230
Szczucin, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(14)6435139, e-mail
gzoszczucin@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020 r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020 r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli będzie wykonywany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez MEN z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki. Ilość dowożonych uczniów - ok. 420 Ilość dni dowożenia: 190 Dzienna ilość km - ok. 500 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotowego zamówienia (usługi) (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp). tj. dowóz uczniów do szkół i przedszkoli wraz z odwozem. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Zamawiający wymaga aby autobus/y wykorzystywane do realizacji zadania pn. "Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020 r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem" pozostawał/y w gotowości do wyjazdu w godzinach pomiędzy dowozami i odwozami oraz aby mogły być wykorzystywane do innych przewozów zleconych przez Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych Gminy wg odrębnie ustalonych zasad. Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci muszą być ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ponadto autobusy, którymi będzie realizowana usługa muszą być estetyczne, w pełni sprawne technicznie oraz muszą posiadać aktualne polisy ubezpieczenia OC. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W związku z tym Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców (ewentualnie dodatkowego opiekuna). Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie a) oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (powyżej w punkcie a)) (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) (tj. w szczególności2 bez adresów, nr PESEL pracowników) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. e) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. f) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w podpunktach a), b), c), d) wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 100 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na ich przedłożenie Zamawiającemu. g) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie. Trasy dowozów 1. Zabrnie - Zabrnie (Różnica) - Suchy Grunt - Zabrnie - Brzezówka - Zabrnie 2. Borki - Słupiec - Załuże - Dąbrowica - Borki - Maniów - Borki 3. Szczucin - Lubasz - Dąbrowica (Zielona) - Dąbrowica - Świdrówka - Szczucin 4. Szczucin - Lubasz - Delastowice - Laskówka Delastowska - Szczucin 5. Radwan - Podradwanie - Radwan - Skrzynka - Radwan 6. Szczucin - Łęka Szczucińska - Szczucin Dowozy i odwozy realizowane będą w następujący sposób: 1. Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w godzinach rannych ok. godziny 8.00 2. Odwóz uczniów ze szkół klas 0-III szkół podstawowych i przedszkoli w godzinach południowych 3. Odwóz uczniów ze szkół klas IV-VIII szkół podstawowych w godzinach popołudniowych ( w godz. 14.00 - 16.00) 4. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedłożony Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 5. Godziny dowozu i odwozu zostaną ustalone odpowiednio z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. 6. W szczególnych dniach, np. rozpoczęcie roku szkolnego, zakończenie roku szkolnego, Dzień Edukacji Narodowej, sprawdziany szkół podstawowych, rekolekcje, itp. godziny przywozu i odwozu ustalają indywidualnie dyrektorzy szkół. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów, zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych oraz modyfikację tras dowozów w trakcie realizacji zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
334259.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno - Usługowo-Handlowa Janusz Kapinos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
349600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.