eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiŚwiadczenie usługi w zakresie codziennego przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim w 2020 roku.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 510010864-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Placówka Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim: Świadczenie usługi w zakresie codziennego przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim w 2020 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 30161271800000, ul. Al. Słowackiego , 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 371 157, e-mail pwdr@powiat-ostrowski.pl, faks 627 371 157.
Adres strony internetowej (url): www.pwdr.powiat-ostrowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi w zakresie codziennego przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim w 2020 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PWDR.2100.29.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie codziennego przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim w 2020 roku. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Całoroczne, codzienne (7 dni w tygodniu) wyżywienie dla 14 dzieci na pobyt całodobowy w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem ilościowym na wyżywienie złożonym przez zamawiającego na dany dzień (liczba wychowanków jest zmienna, jednak nie więcej niż 14 osób), tj.: I śniadanie, II śniadanie, obiad i kolacja: a) I i II śniadanie obejmuje: urozmaicone produkty niewyporcjowane do samodzielnego przygotowania przez dzieci i wychowanków oraz napoje w postaci instant, np. kakao + mleko w kartoniku lub herbata ekspresowa jedna na osobę, cukier do napoju; dowóz 1x dziennie w godz. między 6:45 a 7:00, b) Obiady gotowe obejmują: I danie (urozmaicone), II danie (urozmaicone), kompot lub sok oraz deser (urozmaicony, w tym ciasto domowego wypieku co najmniej 2x w tygodniu od poniedziałku do piątku); dowóz 1x dziennie w godz. między 13:00 a 14:00. c) Kolacja obejmuje: urozmaicone produkty niewyporcjowane do samodzielnego przygotowania przez dzieci i wychowanków oraz herbata ekspresowa jedna na osobę; dowóz 1x dziennie w godz. między 18:00 a 18:30. 2. Inne wymagania i uwagi: a) Posiłki będą dostarczane do siedziby zamawiającego, na II piętro budynku do aneksu kuchennego, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym na wyżywienie złożonym przez zamawiającego do godz. 11:00 dnia poprzedzającego dostawę (w wyjątkowych sytuacjach zamawiający może złożyć zamówienie w terminie późniejszym, a wykonawca - jeżeli jest to możliwe - zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych posiłków). b) Wykonawca zapewnia dowóz posiłków w atestowanych naczyniach do transportu żywności. Wykonawca zapewnia odpowiednią temperaturę, ochronę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. c) Naczynia, w których wykonawca będzie dostarczać posiłki, będę zabierane od zamawiającego w ciągu dwóch godzin po dostawie. Wykonawca zobowiązuje się do zabierania resztek pokarmowych, w tym również resztek pokarmowych z zajęć kulinarnych przeprowadzanych w siedzibie zamawiającego. d) Wyżywienie musi być zgodne z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia dla przedziału wiekowego od 10 do 19 roku życia dla chłopców i dziewczynek,z uwzględnieniem zaleconej diety, jeśli dieta zostanie im przepisana, o czym zamawiający zobowiązuje się powiadomić wykonawcę niezwłocznie. e) Wykonawca co 10 dni będzie dostarczał zamawiającemu propozycje jadłospisu dekadowego urozmaiconego, każdorazowo uzgodnionego z zamawiającym i uwzględniającego sugestie zamawiającego. Jadłospis musi zawierać również informacje o: gramaturze posiłków, kaloryczności posiłków oraz składnikach alergennych użytych do przygotowania żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym. W przypadku problemów z zaopatrzeniem w odpowiednie produkty wykonawca może dokonać nieznacznych odstępstw od zaplanowanego jadłospisu. Zastosowane zamienne produkty powinny gwarantować wysoką jakość posiłków oraz podobne wartości odżywcze. f) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki z produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych z ograniczoną ilością substancji dodatkowych (konserwujących, zagęszczających, barwiących, sztucznie aromatyzowanych). g) W trakcie realizacji zamówienia wykonawca będzie przestrzegał reżimu sanitarno-higienicznego, wdrażania systemu HACCP, który podnosi standardy higieniczne zakładów i jakości produkcji, a w konsekwencji do podniesienia bezpieczeństwa produkowanych posiłków. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP itp.) oraz w zakresie wykonywanej usługi, w tym m.in. w zakresie jakości produktów i przygotowanych posiłków, ich zgodności z odpowiednimi normami kalorii oraz w zakresie wymagań higieniczno-sanitarnych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z zaniedbań przy przygotowywaniu i transporcie posiłków, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie wychowanków zamawiającego. h) Wykonawca zobowiązuje się do pobierania na swój koszt próbek żywności z dostarczonych posiłków i będzie odpowiedzialny za ich właściwe przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz musi wskazać przed podpisaniem umowy miejsce przechowywania tych próbek w swojej siedzibie. i) Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego informowania zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji przedmiotu zamówienia. II. Wymagania dot. zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem posiłków. UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość braku zapotrzebowania na wyżywienia w poszczególne dni lub zamówienie mniejszej ilości posiłków (sytuacja taka może mieć miejsce z powodu braku dzieci w Placówce, urlopowania dzieci, wyjazdu na wycieczkę, wypoczynek zimowy i letni itp). Podana w formularzu ofertowym ilość porcji, jest liczbą orientacyjną, jaką zamawiający dokładając wszelkich starań przewidział na okoliczność przeprowadzenia niniejszego postępowania i może różnić się od zamówionych porcji w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca nie będzie wnosił wobec zamawiającego roszczeń z powodu ilości innej niż podana na formularzu ofertowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143518.52
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stylowa s.c. Anna Mielcarek Marcin Mielcarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 2
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154744.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154744.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163968.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna (duża liczba wykonawców mogących świadczyć takie usługi), o standardach regulowanych przepisami sanitarnymi i higienicznymi, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż 221.000 euro, tj. 33.285,83 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.