Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 510011006-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie: Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo rozliczeniowe świadczeniobiorców.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624159-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540263013-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262001310,
ul. ul. Droga Męczenników Majdanka
12,
20-325
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 463 191, e-mail
lublin@krus.gov.pl, faks
817 462 238.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo rozliczeniowe świadczeniobiorców.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak sprawy: 0800-OP.261.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców KRUS na podstawie zbiorczego polecenia przelewu. 2. Średniomiesięczna liczba przelewów na rzecz świadczeniobiorców KRUS to ok. 99 243 sztuk miesięcznie (z całego okresu trwania umowy). Zamawiający informuje, że jest to wartość szacunkowa, która może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców KRUS. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości przelewów w okresie realizacji zamówienia. 3. Szacunkowa miesięczna wartość (wolumen) przelewów na rzecz świadczeniobiorców KRUS wynosi 102 800 000,00 zł. 4. Zamawiający informuje, że ze względu na fakt posiadania przez KRUS rachunku środków finansowych funduszu emerytalno-rentowego w NBP, Wykonawca musi być uczestnikiem wszystkich systemów bankowych stosowanych przez NBP do rozliczeń prowadzonych w PLN. 5. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia przekaże Wykonawcy spakowane przy użyciu kompresji w formacie ZIP pliki tekstowe z przelewami w formacie VideoTEL za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Wykonawcy. 6. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Wykonawcy. 7. Termin przekazywania świadczeń to do: 8, 10, 15, 18, 20, 22, 25, 28 dnia każdego miesiąca oraz w codziennych terminach płatności. 8. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przekazywania spakowanych plików tekstowych. Wykonawca zagwarantuje bezpieczny zapis przekazywanych zbiorów danych. 9. Zamawiający będzie przekazywał na wskazane konto bankowe Wykonawcy, środki pieniężne przeznaczone na realizację przelewów dla świadczeniobiorców KRUS. 10. Za niezrealizowane świadczenia z powodu niemożności wysłania na rachunek świadczeniobiorców KRUS, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego opłatami wynikającymi z realizacji usługi. 11. Datą spełnienia świadczenia jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego tj. Oddziału Regionalnego KRUS. 12. W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy. 13. Zamawiający pracuje w usługach terminalowych w systemie Windows serwer 2008 R2 64 bit i korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych i nie dopuszcza instalacji żadnego systemu na serwerze z wyjątkiem sterowników do np. kart do podpisu. 14. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po zainstalowaniu systemu informatycznego zapewni wdrożenie niezbędnego serwisu technicznego stanowiącego wsparcie techniczne dla Zamawiającego pomagającego w rozwiązywaniu na bieżąco problemów z obsługą ww. sytemu. 15. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne o którym mowa w pkt. 3.14 SIWZ w dni robocze w godzinach 7:30-15:30. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawarto we wzorze umowy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie dotyczącym korzystania z sytemu bankowości elektronicznej w formie porozumienia, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść porozumienia nie może naruszać postanowień SIWZ, umowy i oferty. 18. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne: Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w § 1 wzoru umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania niniejszego wymagania oraz sankcje z tytułu nie spełniania tego wymogu zawarte są we wzorze umowy. 19. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): główny przedmiot: CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe - usługi bankowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
250092.36
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Millennium Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
250092.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa ryb przez okres 12 mc na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Zorganizowanie dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla pracowników UMWL w Lublinie pn. "6 lat RODO w administracji publicznej w świetle decyzji Prezesa UODO oraz "metody i techniki zarządzania zespołem"
- Roboty budowlane - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu.
- Roboty budowlane - remont posadzek w budynku nr 100 w kompleksie wojskowym w m. Nisko przy ul. Sandomierskiej 20
- Remont korytarza na parterze budynku oraz modernizacja sali biologicznej wraz z jej wyposażeniem w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Lublinie.
- Uruchomienie i prowadzenie monitoringu przęsła łukowego mostu im. Jana Pawła II przez rzekę Wisłę w Puławach wraz z dostawą i interpretacją danych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa gminy Miasto Sieradz oraz jednostek organizacyjnych
- "Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r."- powt.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 sierpnia 2024 r. do 31 lipca 2028 r.
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu osobowo-dostawczego o DMC do 3,5 tony
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.