eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo rozliczeniowe świadczeniobiorców.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 510011006-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie: Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo rozliczeniowe świadczeniobiorców.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624159-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540263013-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262001310, ul. ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 463 191, e-mail lublin@krus.gov.pl, faks 817 462 238.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo rozliczeniowe świadczeniobiorców.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak sprawy: 0800-OP.261.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców KRUS na podstawie zbiorczego polecenia przelewu. 2. Średniomiesięczna liczba przelewów na rzecz świadczeniobiorców KRUS to ok. 99 243 sztuk miesięcznie (z całego okresu trwania umowy). Zamawiający informuje, że jest to wartość szacunkowa, która może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców KRUS. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości przelewów w okresie realizacji zamówienia. 3. Szacunkowa miesięczna wartość (wolumen) przelewów na rzecz świadczeniobiorców KRUS wynosi 102 800 000,00 zł. 4. Zamawiający informuje, że ze względu na fakt posiadania przez KRUS rachunku środków finansowych funduszu emerytalno-rentowego w NBP, Wykonawca musi być uczestnikiem wszystkich systemów bankowych stosowanych przez NBP do rozliczeń prowadzonych w PLN. 5. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia przekaże Wykonawcy spakowane przy użyciu kompresji w formacie ZIP pliki tekstowe z przelewami w formacie VideoTEL za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Wykonawcy. 6. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Wykonawcy. 7. Termin przekazywania świadczeń to do: 8, 10, 15, 18, 20, 22, 25, 28 dnia każdego miesiąca oraz w codziennych terminach płatności. 8. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przekazywania spakowanych plików tekstowych. Wykonawca zagwarantuje bezpieczny zapis przekazywanych zbiorów danych. 9. Zamawiający będzie przekazywał na wskazane konto bankowe Wykonawcy, środki pieniężne przeznaczone na realizację przelewów dla świadczeniobiorców KRUS. 10. Za niezrealizowane świadczenia z powodu niemożności wysłania na rachunek świadczeniobiorców KRUS, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego opłatami wynikającymi z realizacji usługi. 11. Datą spełnienia świadczenia jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego tj. Oddziału Regionalnego KRUS. 12. W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy. 13. Zamawiający pracuje w usługach terminalowych w systemie Windows serwer 2008 R2 64 bit i korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych i nie dopuszcza instalacji żadnego systemu na serwerze z wyjątkiem sterowników do np. kart do podpisu. 14. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po zainstalowaniu systemu informatycznego zapewni wdrożenie niezbędnego serwisu technicznego stanowiącego wsparcie techniczne dla Zamawiającego pomagającego w rozwiązywaniu na bieżąco problemów z obsługą ww. sytemu. 15. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne o którym mowa w pkt. 3.14 SIWZ w dni robocze w godzinach 7:30-15:30. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawarto we wzorze umowy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie dotyczącym korzystania z sytemu bankowości elektronicznej w formie porozumienia, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść porozumienia nie może naruszać postanowień SIWZ, umowy i oferty. 18. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne: Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w § 1 wzoru umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania niniejszego wymagania oraz sankcje z tytułu nie spełniania tego wymogu zawarte są we wzorze umowy. 19. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): główny przedmiot: CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe - usługi bankowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250092.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Millennium Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stanisława Żaryna 2A
Kod pocztowy: 02-593
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250092.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250092.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 428729.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.