Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 510011031-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Nadleśnictwo Gryfino: Utrzymanie czystości na terenie biura Nadleśnictwa Gryfino w latach 2020 - 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630789-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy PZP, wprowadzony Zarządzeniem nr 20/17 Nadleśniczego Nadleśnictwa Gryfino, w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Gryfino. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekraczała wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gryfino, Krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000,
ul. ul. 1 Maja
4,
74-100
Gryfino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
091 4162259, 4163514, e-mail
gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, faks
091 4647552.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na terenie biura Nadleśnictwa Gryfino w latach 2020 - 2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i otoczeniu nieruchomości czterokondygnacyjnego budynku, będącego siedzibą Nadleśnictwa Gryfino, położonego przy ul. 1 Maja 4 w 74-100 Gryfinie. Biuro Nadleśnictwa Gryfino składa się z budynku posiadającego część biurową i wspólną mieszkalną, które są wyodrębnione konstrukcyjnie, funkcjonalnie i użytkowo z możliwością wewnętrznej komunikacji, otoczenia w postaci chodnika, ogrodzonego placu parkingowego z elementami zieleni oraz patio na tyłach budynku. Szczegółowy zakres czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, określony jest w Załączniku nr 2 do Ogłoszenia o przetargu. Zalecane było, przed złożeniem oferty, zaznajomienie się z lokalnymi warunkami, w których będą realizowane usługi utrzymania czystości. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Zastrzeżenia, zgłoszone po udzieleniu zamówienia nie będą stanowiły podstawy do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego. Zaopatrzenie we wszystkie niezbędne, a konieczne do użycia i wykonania przedmiotu zamówienia materiały (np. piasek, sól), worki na śmieci, środki chemiczne (płyn do mycia podłóg, środek przeciw-kurzowy, mydło w płynie, kostka toaletowa, itp.) oraz środki higieniczne (papier toaletowy, ręcznik papierowy, itp.) odbywa się staraniem i na koszt Wykonawcy. Materiały i środki czystości używane do realizacji przedmiotu zamówienia winny być dostosowane do celu, któremu mają służyć, być dopuszczone do obrotu, nie powodować skażenia środowiska oraz szkodliwego oddziaływania na ludzi. Przed podpisaniem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90910000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Umowa realizowana będzie od dnia 1 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74033.76
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa Partner Serwis Krzysztof Gawłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87139.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający w toku dokonywania oceny ofert, złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, poprawił oczywistą omyłkę rachunkową w dwóch ofertach, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Poprawki wpłynęły na oferowane ceny. Zamawiający niezwłocznie poinformował Wykonawców. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.