Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-01-18
Ogłoszenie nr 510011531-N-2019 z dnia 18-01-2019 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: "Dostawa nabiału i przetworów nabiałowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Znak postępowania: ZP-48/WZŻ/2018"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
pn.: "Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657603-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051,
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa nabiału i przetworów nabiałowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-48/WZŻ/2018"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-48/WZŻ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa 2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i przetworów nabiałowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.3.Miejsce dostaw to niżej wymienione żłobki mieszczące się na terenie miasta Wrocławia: 1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20; 2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33; 3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27; 4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25; 5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5; 6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1; 7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9; 8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6; 9) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; 10) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39; 11) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a; 12) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107; 13) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c; 14) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37; 2.4.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nabiału i przetworów nabiałowych które są szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załączniku do SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego: -opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Dz.U.2016.1126). 2.7.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 kolumna nr 15 w formularzu asortymentowo-cenowym załączniku nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: "Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV: 15890000-9, 15551300-8, 15551300-2, 15500000-3, 15511100-4, 15540000-5, 15542100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
246601.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
228693.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawy artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji.
- Dostawa żywności
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.