eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2020 r.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012248-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Gmina Dobre Miasto: Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633894-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540268719-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobre Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 51074365700000, ul. ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 153 939, e-mail info@dobremiasto.com.pl, faks 896 161 443.
Adres strony internetowej (url): http://bip.dobremiasto.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FR.271.7.2019.EK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2020 roku. 2. W ramach utrzymania czystości na terenie miasta Dobre Miasto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) usuwanie zanieczyszczeń poprzez: systematyczne oczyszczanie z błota, piachu, liści i innych nieczystości ulic, chodników, placów, przystanków komunikacyjnych (na terenie miasta i gminy), ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach; 2) utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy w należytej czystości, m.in. poprzez bieżące usuwanie ogłoszeń/reklam itp. oraz ich bieżąca konserwacja poprzez naprawę uszkodzonych ławek/siedzisk, wymianę pękniętych lub stłuczonych osłon, wymianę uszkodzonych koszy oraz opróżnianie koszy z odpadów; 3) utrzymanie w czystości oraz w należytym stanie technicznym (tj. prostowanie) znaków drogowych na terenie miasta, w tym: wymiana tarcz oznakowania pionowego niespełniających warunków technicznych, minimum raz na pół roku mycie tarcz oznakowania pionowego w ciągu ulic, placów, chodników i ciągów pieszych wymienionych w załączniku nr 1; 4) utrzymanie w czystości fontanny solankowej (ul. Warszawska) i fontanny kuli (skwer Ks. Jerzego Popiełuszki), zdrojów ulicznych (ul. Warszawska, skwer Ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Tadeusza Nalepy) oraz stanowiska dla kamperów (ul. Tadeusza Nalepy), 5) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych, usunięcie zanieczyszczeń w tym ułamanych konarów i gałęzi drzew, połamanych drzew (złomów), wywrotów drzew (wyrwane wraz z bryłą korzeniową) - niezwłocznie po ich ustąpieniu; 6) minimum raz na pół roku mycie koszy ulicznych oraz raz do roku ich odkażanie; 7) zagospodarowanie powstałych po sprzątnięciu zmiotek i innych odpadów ulicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 8) usuwanie nieaktualnych ogłoszeń umieszczanych na słupach ogłoszeniowych - po każdym weekendzie; 9) bieżące usuwanie ogłoszeń/reklam itp. ze słupów oświetleniowych, znaków drogowych, drogowskazów, drzew oraz innych miejsc nie przeznaczonych do tego celu; 10) usuwanie padłych zwierząt z przestrzeni publicznej miasta i gminy, zgłaszanych indywidualnie przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie - w ciągu 30 min od zgłoszenia; 11) utrzymanie toalety publicznej, zlokalizowanej przy ul. Jana Pawła II oraz przy ul. Warszawskiej poprzez: a) bieżące utrzymanie czystości pomieszczenia toalety i urządzeń w niej zainstalowanych, b) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, środków czystości i opróżnianie kosza z odpadków, c) utrzymywanie w należytym stanie technicznym urządzeń znajdujących się w toalecie, d) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej i wody, e) pobieranie opłat z tytułu korzystania z toalety - opłaty te będą stanowić dochód Wykonawcy; 12) bieżące utrzymanie w czystości i konserwacja (w tym uzupełnianie) nawierzchni ciągów pieszych kruszywem o właściwej granulacji i rodzajem zgodnym z wbudowanym; 13) przeglądy roczne i 5-letnie placu zabaw i siłowni zewnętrznej zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej; 14) coroczna konserwacja ciągów pieszych, kładek dla pieszych, tarasów nadrzecznych, stopni tarasowych oraz schodów (zlokalizowane przy ul. Warszawskiej, ul. Jana Pawła II, ul. Sowińskiego i ul. Nalepy), wykonanych z pokładów drewnianych modrzewiowych, preparatem przystosowanym dla drewna do użytku zewnętrznego; 15) utrzymanie i konserwacja urządzeń zabawowych i małej architektury, tj. makiety, tablice informacyjne, ławki, wiaty, kosze na śmieci oraz urządzenia interaktywne (zlokalizowane przy ul. Warszawskiej, ul. Rzeszutka, ul. Sowińskiego, ul. Nalepy, ul. Kościuszki, ul. Orła Białego i ul. Malczewskiego); 16) coroczna wymiana piasku na terenach rekreacyjno - sportowych (o powierzchni około 583 m2), zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej i ul. Nalepy, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podległych oczyszczaniu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione się kosze stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto stanowi załącznik nr 16 do SIWZ 3. W ramach pielęgnacji terenów zieleni miejskiej do obowiązków Wykonawcy należy: 1) koszenie trawników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu; 2) zagospodarowanie skoszonej trawy zgodnie z ustawą o odpadach; 3) pielęgnacja trawników reprezentacyjnych (wskazanych przez Zamawiającego): wiosenna i jesienna aeracja na głębokość 4-5 cm, wertykulacja, usunięcie resztek obumarłej trawy i nawożenie nawozem wieloskładnikowym dostosowanym do pory roku, dosiewanie trawy (mieszanką regeneracyjną lub taką samą mieszanką traw jak pielęgnowany trawnik), szczególnie w miejscach zdegradowanych na skutek użytkowania, wysuszenia lub wygnicia po zimie. Zapewnienie nawozów i sprzętu niezbędnego do należytego wykonania zlecenia leży po stronie Wykonawcy i wliczone jest w koszty usługi; 4) podlewanie trawników w miarę potrzeby w zależności od pogody; 5) wiosenne i jesienne grabienie trawników z liści; 6) bieżące rozgrabianie, rozgarnianie hałd i usypisk śniegu zalegających na trawnikach; 7) przygotowanie gruntu lub donic (zmagazynowanych z lat ubiegłych) i wykonanie nasadzeń roślin (jednorocznych, bylin, drzew, krzewów) z towaru (rośliny, ziemia urodzajna, kora, nawozy na start, agrowóknina, obrzeża, donice itp.) dostarczonego przez Zamawiającego; 8) nawożenie rabat z roślin wieloletnich 1- 2-razy do roku (w razie potrzeby), nawożenie kwiatów jednorocznych 2 razy do roku (przy sadzeniu i najpóźniej do połowy lipca); 9) podlewanie w zależności od pogody nasadzeń: kwiatów jednorocznych oraz rabat roślin wieloletnich i drzew i krzewów wskazanych w zestawieniu tabelarycznym; 10) bieżące pielenie i uzupełnianie korą mis nowo posadzonych drzew i krzewów oraz rabat ściółkowanych korą; 11) przycinanie i formowanie żywopłotów i krzewów - co najmniej 2 razy w roku, zgodnie z zasadami pielęgnacji danego gatunku oraz bieżące przycinanie w miarę potrzeby krzewów i gałęzi drzew, które przerastają na ciągi pieszo - jezdne utrudniając poruszanie się lub przesłaniając znaki drogowe; 12) utrzymanie nadanego kształtu korony drzew formowanych (formowanie w kulę), wskazanych w zestawieniu tabelarycznym - 1 raz w roku (w okresie bezlistnym) oraz usuwanie odrostów korzeniowych z drzew formowanych i pędów regeneracyjnych wyrastających z pnia przesłaniających znaki lub wchodzących w skrajnię chodnika - co najmniej 2 razy w roku (I cięcie najpóźniej do końca kwietnia, II cięcie najpóźniej do końca października); 13) usuwanie drzew lub ich uszkodzonych części, potencjalnie zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia - niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia; 14) pielenie żywopłotów i wycinanie odrostów oraz siewek drzew wyrastających z żywopłotów; 15) ucinanie odrostów korzeniowych wchodzących w kolizję z infrastrukturą; 16) utrzymywanie alejek parkowych i ciągów spacerowych poprzez: a) systematyczne odchwaszczanie alejek, b) systematyczne wykaszanie ciągów spacerowych, c) bieżące uzupełnianie ubytków i wyrównywanie nawierzchni alejek i ciągów, 17) systematyczna pielęgnacja rabat w tym: kwiatowych, krzewów rosnących w grupie, krzewów rosnących pojedynczo, nasadzeń drzew, rabat bez kory, polegająca na: a) pieleniu, b) podlewaniu rabat w zależności od pogody, w szczególności nowo posadzonych drzew i krzewów, przez okres 3 lat od posadzenia oraz pozostałych nasadzeń w zależności od pogody; 18) zabezpieczanie rabat na zimę, polegające na: przykrywaniu roślin jesienią i odkrywaniu wiosną, wykonaniu parawanów zabezpieczających przed zasoleniem. Zapewnienie materiałów i sprzętu niezbędnego do należytego wykonania zadania leży po stronie Wykonawcy i wliczone jest w koszty usługi; 19) przygotowanie igliwia (gałązek świerkowych) celem dekoracji donic w okresie świątecznym; 20) utrzymanie i konserwacja konstrukcji kwietnikowych i donic na terenie Dobrego Miasta; 21) bieżące uzupełnianie palików i wiązań do drzewek oraz podpór krzewów i roślin pnących; 22) pielenie trawy z chodników i krawężników; 23) wymiana lub uzupełnianie podłoża w zależności od wymagań siedliskowych roślin, na rabatach i w gazonach oraz kory w rabatach i misach drzew i krzewów sadzonych pojedynczo; 24) utrzymywanie i konserwacja ławek, polegająca na: a) malowaniu 1 raz w roku (wiosną), b) bieżącej naprawie, wzmocnieniu mocowania do podłoża i uzupełnianiu ubytków, zmianie lokalizacji zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, Rozpoczęcie prac związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni (tj. koszenie, cięcie, formowanie i podlewanie) następuje z inicjatywy Wykonawcy. Wyżej wymienione prace, powinny być wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zapewniać prawidłową wegetację roślin. Przed zakończeniem i rozpoczęciem sezonu wegetacyjnego, zostaną przeprowadzone przeglądy terenów zielonych, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, odpowiedzialnych za utrzymanie zieleni na terenie objętym niniejsza umową. Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji stanowi załącznik nr 13 do SIWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są ławki stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione są donice/torty/pergole/gazony stanowi załącznik nr 15 do SIWZ 4 W ramach zimowego utrzymania ulic, chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta, do obowiązków Wykonawcy należy: 1) odśnieżanie ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 3) usunięcie nadmiaru śniegu i piasku. Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym na terenie miasta Dobre Miasto stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Decyzję o rozpoczęciu odśnieżania i usuwania śliskości na ulicach, chodnikach, ciągach pieszych i placach podejmuje Wykonawca. Odśnieżanie chodników, ciągów pieszych i placów obejmuje odgarnięcie śniegu do krawężnika lub na zieleniec poza obręb ruchu pieszych. 5. Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta prowadzone będzie zgodnie z następującymi wymaganiami: 1) I kategoria zimowego utrzymania - prace należy rozpocząć w ciągu 0,5 godziny od wystąpienia zjawiska, jezdnia powinna być odśnieżona i posypana na całej szerokości i długości; 2) II kategoria zimowego utrzymania - prace należy rozpocząć w ciągu 3 godzin od wystąpienia zjawiska, jezdnia powinna być odśnieżona nie mniej niż w 90% szerokości jezdni i posypana na całej długości; 3) III kategoria - prace należy rozpocząć w ciągu 3 godzin od wystąpienia zjawiska, jezdnia powinna być odśnieżona nie mniej niż w 80% szerokości jezdni i posypana na całej długości. Rozpoczęcie prac należy rozumieć jako rozpoczęcie czynnej pracy sprzętu lub ludzi w danym miejscu. 6. W przypadku opóźnienia ponad 24 godzin w rozpoczęciu wykonania obowiązków zimowego utrzymania ulic, chodników, ciągów pieszych i placów, Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu przedsiębiorcy a Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty dodatkowe spowodowane powierzeniem wykonania przedmiotu umowy innemu przedsiębiorcy. 7. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć (w ilości nie przekraczającej 10%) liczbę ławek, koszy ulicznych, powierzchnię terenów zielonych objętych pielęgnacją, powierzchnię ulic, chodników, ciągów pieszych i placów, objętych utrzymaniem czystości lub utrzymaniem zimowym. 8. Zmniejszenie lub zwiększenie w zakresie opisanym w ust. 7 ilości ławek, koszy ulicznych, powierzchni terenów zielonych objętych pielęgnacją, powierzchni ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem czystości lub utrzymaniem zimowym nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego niniejszą umową. 9. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 10. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77342000-9, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 588425.93
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Email wykonawcy: zgk@zgk.dobremiasto.pl
Adres pocztowy: u. Olsztyńska 19
Kod pocztowy: 11-040
Miejscowość: Dobre Miasto
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 615000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 615000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.