Ogłoszenie z dnia 2019-01-21
Ogłoszenie nr 510012412-N-2019 z dnia 21-01-2019 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie: Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych gwarancją sukcesu ucznia na rynku pracy ".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
CKZiU Łapanów, adres dostawy: 32-740 Łapanów 32;, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645308-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500274417-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 364974220,
ul. Łapanów
32,
32-740
Łapanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 6853419, e-mail
ckziulapanow@gimail.com, faks
14 6853419.
Adres strony internetowej (url): www.niepolomice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych gwarancją sukcesu ucznia na rynku pracy ".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CKZiU.26.23.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa komputerów Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kosztorysowania i organizacji budowy oraz Doposażenie pracowni dokumentacji technicznej Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załączniku do SIWZ ,,SOPZ - Część I". Doposażenie pracowni konserwacji i eksploatacji urządzeń Przedmiotem zamowienia jest: Doposażenie pracowni konserwacji i eksploatacji urządzeń, i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku do SIWZ - ,,SOPZ CZĘŚĆ II". Dostawa Mebli Przedmiotem zamówienia jest: - doposażenie pracowni kosztorysowania i organizacji budowy - CKZiU Łapanów, adres dostawy: 32-740 Łapanów 32 oraz - doposażenie pracowni systemów energetyki odnawialnej - ZS nr 2 Bochnia, adres dostawy: ul. Stasiaka 1, 32-700 Bochnia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ: ,,SOPZ - część III. Doposażenie stanowisk budowlanych Przedmiotem zamówienia jest doposażenie stanowisk budowlanych: - doposażenie stanowiska: montaż suchej zabudowy, - doposażenie stanowiska: roboty malarskie, tapeciarskie, - doposażenie stanowiska Roboty posadzkarskie, - doposażenie stanowiska Roboty tynkarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ: ,,SOPZ - część IV. Materiały dydaktyczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia: - zajęć wyrównawczych z zakresu tynkarstwa i montażu suchej zabudowy (ćwiczenia praktyczne) oraz - zajęć wyrównawczych z zakresu malowania, tapetowania i posadzkarstwa (ćwiczenia praktyczne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ: ,,SOPZ - część V. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załączniku do SIWZ ,,OPZ - Część 1. KOMPUTERY"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30213100-6, 30236000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa komputerówZADANIE 1.2. Doposażenie pracowni dokumentacji technicznej - CKZiU Łapanów,ZADANIE 1.3. Doposażenie pracowni systemów energetyki odnawialnej - Zespół Szkół nr 2,ZADANIE. Doposażenie pracowni dokumentacji technicznej -Zespół Szkół nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149499.99
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bino Computers S. Bobek, B. Bielak, S. Bara s.j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161040.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Doposażenie pracowni konserwacji i eksploatacji urządzeń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu Brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa Mebli |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający na realizację tego zadania zamierzał przeznaczyc kwotę: 13.208,80 złotych brutto. Na zadanie nr 3 ,,Dostawa mebli" została zlozona jedna oferta z ceną: 37.700,24 zlote brutto. Wobec braku mozliwości zwiekszenia przeznaczonej na realizacje tego zadania kwoty , Zamawiajacy postanowil uniewaznić postepowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Doposażenie stanowisk budowlanych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47766.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43419.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Materiały dydaktyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.